Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

A britek a legrosszabb légitársaságként jelölték meg a Ryanairt

ifj. Lomnici Zoltán

2022.06.27. 19:30

 

A Ryanairt nevezte a legrosszabbnak a rövid távú járatok tekintetében egy fogyasztóvédelmi-jogvédő szervezet kutatása néhány hónappal ezelőtt. A fapados légitársaságot az utasok háromnegyede „következetesen szörnyűnek” nevezte, akik azt mondták, a Ryanair az egyetlen, aki elől menekülnének. Az írországi székhelyű légitársaság híres nagyon olcsó járatairól, valamint ügyfélszolgálata ellentmondásos tevékenységéről.

Olyan szempontokat vizsgáltak, mint a kabin tisztasága, az ügyfélszolgálat és az ár-érték arány, illetve felmérés azt is megvizsgálta, hogy a légitársaságok hogyan kezelték a helyzetet, ha a járatok kimaradtak vagy késtek a járvány idején.

 

Forrás: dailymail.co.uk

 

A Ryanair számos egyesült királyságbeli repülőterekről spanyolországi célállomásokra tartó járatai, köztük a turisták kedvencei, Sevilla, Malaga és Barcelona, kevesebb mint tíz fontért érhetők el. Mégis a 100-ból 55-ös pontszámmal az utasok mindössze 47% -a mondta azt, hogy elégedett volt azzal, ahogyan a Ryanair a visszatérítéseket kezelte a világjárvány idején.

Ezenkívül öt csillagból csak egyet kapott az ülés kényelméért, kettőt pedig további kategóriákban, beleértve a beszállási folyamatot, a kabin tisztaságát, valamint az ételek és italok minőségét. Három csillagot pedig az ár-érték arány tekintetében szerzett.

Az egyik ügyfél így nyilatkozott: „A Ryanair-el való találkozásom volt a legkínosabb a légitársaságok közül.”
Egy másik azzal vádolta a céget, hogy „a költségekkel kapcsolatban teljes mértékben átláthatatlan”, és „úgy kezelte az utasokat, mint a szarvasmarhákat”. Háromnegyedük a Ryanairt nevezte meg annak a légitársaságnak, amellyel „soha nem repülnének”.

Eközben a Jet2 vezette a slágerlistákat, és a legmagasabb rangú pontszámot kapta a légitársaságok ügyfeleitől. Tízből több mint nyolc elégedett volt az eredménnyel, amikor a repülésük valamilyen okból nem teljesült. A Ryanair ügyfeleit folyamatosan szörnyű elbánásban részesítő ügyfélszolgálata évek óta a legrosszabbul teljesítők közé kerül, azonban a légitársaság új mélységeket épített ki a Covid-visszatérítések kezelésével kapcsolatban. A Ryanair nem kommentálta a tanulmány eredményeit.

 

A British Airways légitársaság nyilatkozatában kifejtette: „Büszkék vagyunk arra, hogy mi voltunk az első brit légitársaság, amely rugalmasságot kínált az ügyfeleknek terveik módosításához a világjárvány kezdetén, olyan utalványok biztosításával, amelyeket 2023 szeptemberéig felhasználhatnak. Ha lemondunk egy járatot, mindig felvesszük a kapcsolatot az ügyfelekkel, hogy számos lehetőséget kínáljunk, beleértve a teljes visszatérítést is. Több mint 4,2 millió visszatérítést adtunk ki, és eddig több mint 3,3 millió utalványigényléssel foglalkoztunk. Tudjuk azonban, hogy jobban is teljesíthetünk, és keményen dolgozunk a színfalak mögött, fejlesztjük telefonrendszereinket, és több embert toborzunk, hogy jobb és gyorsabb ügyfélélményt nyújtsunk, amelyet tudjuk, hogy ügyfeleink megérdemelnek.”

 

 

A Piszkostizenkettő rovatban megjelent véleménycikkek nem feltétlenül tükrözik a 888.hu szerkesztőségének álláspontját.

 

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére