Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Így szexualizálja és neveli át a gyerekeket a közmédia Németországban

888.hu

2022.06.07. 11:10

Egy tudományos tanulmányt publikált az Axel Springer tulajdonában lévő Die Welt német lap, amelyben a szakemberek arra a következtetésre jutottak, hogy a közmédia az új genderőrület szerint neveli át a gyerekeket. Az LMBTQ lobbi akkora botrányt csapott, hogy a vezérigazgató kínos magyarázkodásra kényszerült – írta meg a V4NA.

 

Óriási botrány alakult ki az Axel Springer csoport körül azóta, hogy egy tudományos szerzőkből álló csapat egy olyan tanulmányt publikált a médiavállalat tulajdonában lévő Die Welt című német lapban, amelyben a szakemberek arról értekeznek, hogy „hogyan szexualizálja és neveli át az ARD és a ZDF a gyerekeket”. A szerzők között olyan neves tudósok szerepelnek, mint Alexander Korte, a müncheni Ludwig Maximilian Egyetem vezető tanácsadója, aki mintegy húsz éve foglalkozik transzszexuális nemi diszfóriában szenvedő gyermekek kezelésével – olvasható a V4NA oldalán.

Korte számos interjúban figyelmeztetett arra, hogy a német szövetségi kormány veszélyes javaslatokon dolgozik, amellyel a gender-ideológiának szeretne megfelelni. Sok más tudóssal együtt Korte is úgy véli, hogy a kormány hozzájárul ahhoz, hogy a transzneműség divattá váljon, és a közelmúltban ennek jeleként ugrásszerűen megnőtt azon fiatal lányok száma, akik transzneműként diagnosztizálták magukat.

Korte szerint a transzlobbi a pszichológiailag instabil lányokat célozza meg, akiknek masszív problémáik vannak a fejlődő nőiességükkel. A transzlobbi ezeknek a lányoknak megoldásként ajánlja a nemváltoztatást – írja a lap.

 

A szóban forgó tanulmányban a szerzők azt írták, hogy a közszolgálati műsorszolgáltatók is jelentős mértékben befolyásolják a gyerekek világnézetét azzal, hogy állandó témává teszik a transzneműséget.

 

A nemek megváltoztatását a gyermekek számára könnyű lépésként ábrázolják, és a pubertásblokkolókat, az ellentétes nemű hormonokat, valamint a mellek és a méh sebészi eltávolítását lekicsinylik. Az ilyen intézkedések súlyos és visszafordíthatatlan pszichológiai és fizikai következményeit azonban vagy egyáltalán nem, vagy legfeljebb csak futólag említik.”

– olvasható a figyelmeztetésben, amely szerint fel kell lépni a gyermekek „ideológiai átnevelése” ellen.

 

A nyilvánosságnak fel kell nyitnia a szemét. Nem lehet elfogadható, hogy néhány aktivista beszivárogjon az közmédiába az »ébredező« transz ideológiájával, hamis állításokat terjesszen a tudomány állítólagos állásáról, és tartósan károsítsa a gyermekek és fiatalok életét.”

– emelik ki a szakemberek.

 

A tanulmány publikálása órákon belül óriási port kavart, az LMBTQ-közösség össztüzet zúdított az Axel Springer csoportra és a tanulmány szerzőire. A nyomásgyakorlás végül hamar elérte a célját és az Axel Springer térdre kényszerült. A vállalat vezérigazgatója kínos magyarázkodásra és sűrű bocsánatkérésre kényszerült a vendégcikk miatt.

Mathias Döpfner egyenesen „felületesnek, leereszkedőnek és sértőnek” minősítette a tanulmányt, amely a cége égisze alatt került nyilvánosságra. Az LMBTQ-lobbi haragjától megijedő vezérigazgató többször kihangsúlyozta, hogy a cége „évek óta nemcsak elfogadja a különböző szexuális identitásokat és életformákat, hanem kifejezetten támogatja is azokat”.

 

A V4NA szerint éles ellenkritikát fogalmazott meg az Alternative für Deutschland (AfD) ellenzéki párt. Stephan Brandner helyettes szóvivő szerint

 

A közszolgálati műsorszolgáltatás hozzájárul ahhoz, hogy olyan ideológiák kerüljenek a gyerekszobákba, amelyeknek ott semmi keresnivalójuk. Ez a transzlobbi szócsöve, amely a gyermekeink szexualizálását és átnevelését szolgálja. A szülőknek tisztában kell lenniük azzal, hogy többé már nem hagyhatják, hogy gyermekeik csak úgy aggódás nélkül a tévé előtt üljenek.”

– tette hozzá, majd a pártja nevében felszólította a közszolgálati műsorszolgáltatást, hogy térjen vissza az eredeti műsorszolgáltatási megbízatásához.

 

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

Az Európa-ligában folytatja az FTC

Az Európa-ligában folytatja az FTC

A Ferencváros hazai pályán 3-1-es vereséget szenvedett a Qarabagtól a Bajnokok Ligája-selejtező harmadik fordulójának keddi visszavágóján, így 4-2-es összesítéssel alulmaradt a párharcban.

Nagyon komoly kockázatokkal járhat a zaporizzsjai atomerőmű lövetése

Nagyon komoly kockázatokkal járhat a zaporizzsjai atomerőmű lövetése Ukrajna orosz csapatok kezére került déli részén – jelentette ki kedden Petro Kotyin, az Enerhoatom ukrán állami atomipari vállalat vezetője.

A baloldal nem érzi, hogy mikor kéne abbahagyni

A baloldal nem érzi, hogy mikor kéne abbahagyni

Tünciket szerveznek mostanában. Van, hogy kétnaponta. A hiba csupán annyi, hogy ezekre senki nem kíváncsi.

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére