Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#bevándorlás
#belföld
#Soros György
#külföld
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
kétharmad
 
 
 
 

Új imázsfilmmel hasít Budapest a nagyvilágban

2018. május 14. 19:00

A Spice of Europe szlogennel és Budapest megújult turisztikai márkájával indítja el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. A Budapest-fókuszú kampány a fővárost és annak kincseit mutatja be a világ számos országában. A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg május 15-e és június 30-a között.

A „Spice of Europe” kampány a főváros metaforikus fűszerességét és sokszínűségét mutatja be. Azt, hogy Budapest egy sokoldalú város, az ide érkező vendég megtalál mindent, ami egy klasszikus, európai fővárosra jellemző, miközben tele van vitalitással, pezsgéssel és kreativitással, az autentikus és történelmi oldala mellett rendkívül innovatív és vibráló világváros. A kampány erre építve fiatalos, kreatív arculattal indul el, amelynek részeként új turisztikai logó, új weboldal, új imázsfilm és új kreatív tartalmak készültek, amelyek bemutatják Budapestet metaforikus fűszerességét, sokszínűségét. 

Azt szeretnénk elérni, hogy ha valaki Európába vagy Európában utazik, ne legyen kérdés, hogy nemcsak Londont, nemcsak Párizst, hanem Budapestet is látnia kell. Kiemelt célunk, hogy a hozzánk érkező vendégek töltsenek el Budapesten legalább még egy éjszakát"

– mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója a nemzetközi kampányt bemutató sajtótájékoztatón hétfőn.

Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója.

Fotó: MTVA - Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap

A kampány során az ügynökség első számú globális médiapartnere a CNN lesz. Csaknem 900 alkalommal fogják sugározni az imázsfilmet a CNN televíziós csatornáin 250 millió háztartásba eljutva. A hirdetések megjelennek majd az Iberia, a Ryanair, a British Airways, a Lufthansa, az American Airlines és a United Airlines fedélzetein. A WizzAir magazinjának június-júliusi számában 8 oldalas melléklet szól majd Budapestről, mintegy 5 millió utashoz eljutva, a United Airlines légitársaság amerikai járatain pedig több mint 2 millió utas láthat majd Budapestről szóló dokumentumfilmet.

A hirdetések Budapest legfontosabb küldőpiacainak számító nyugat-európai országokban, így Németországban, az Egyesült Királyságban, Spanyolországban, Franciaországban és Olaszországban jelennek meg, a távoli küldőpiacok közül pedig az Amerikai Egyesült Államokban lesz látható. Az ügynökség három célcsoportra fókuszál: a 25 és 40 év közötti értéktudatos fiatalokra, az élménykereső családosokra és a 30 és 55 év közötti világutazókra.

Európa: London, Párizs, Budapest

A kampánnyal a fő cél, hogy kiemeljék a főváros helyszíneit és programlehetőségeit, amelyek vonzóak a minőségi élményekre nyitott, motivált és magas turisztikai költésű látogatók számára — fejtette ki, hangsúlyozva: szeretnék elérni, hogy Budapest top európai főváros legyen, megelőzve Prágát és elérve Bécset. Azaz, ha valaki Európába vagy Európában utazik, ne legyen kérdés, hogy nemcsak Londont, nemcsak Párizst, hanem Budapestet is látnia kell.

A Spice of Europe kampány részeként új turisztikai logót alkottak, új weboldalt és kreatív tartalmakat készítettek, valamint megszületett egy új imázsfilm, amely bemutatja Budapestet, és a főváros metaforikus fűszerességét. Bemutatja azt, hogy a város bejárható, sokféle élményt kínál. A filmben a nézőt egy fiatal pár viszi át magával Budapesten, akik magyar divattervezők ruháit viselik — fejtette ki.

A kampány kreatív tervezése és gyártása, amely magába foglalja egyebek mellett a fotózást, forgatást, a nemzetközi jogdíjakat, a honlapfejlesztést, bruttó 235 millió forint, a nemzetközi médiavásárlásra pedig bruttó 1,3 milliárd forintot fordítanak az első ütemben. A kedden induló Spice of Europe nemzetközi kampány az első állomás, ami ősszel egy kulturális, télen pedig a téli Budapestet bemutató változattal fog folytatódni. A nemzetközi kampánnyal párhuzamosan két másik kommunikációs kampányt is indít az MTÜ: elindul a tavaszi-nyári forgalomélénkítő belföldi kampány, a harmadik kampány pedig a régióban népszerűsíti majd Magyarország vidéki desztinációit — mondta el Guller Zoltán az MTI kérdésére.

Szalay-Bobrovniczky Alexandra főpolgármester-helyettes aláhúzta: Budapest nélkül nincs magyar turizmus. A főváros, a kormány és a szakma egyaránt azon dolgozik, hogy Budapest egyre jobb hely legyen a budapestieknek, a magyaroknak és a külföldieknek is. Hozzátette: 2010 óta másfélszeresére nőtt a fővárosba érkezők száma, a tavalyi rekordév volt, és ez várhatóan idén folytatódik.

Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke kiemelte: míg a hazai szobakapacitás 35 százaléka — közel 20 ezer szoba — van a fővárosban, addig a külföldi vendégéjszakák 70 százaléka. A szobakapacitás a fővárosban a következő két évben több mint 10 százalékkal bővülni fog, Budapest turisztikai piaca minden eddiginél dinamikusabban bővül — mutatott rá.

Imázsfilm

A Magyar Turisztikai Ügynökség hétfői sajtótájékoztatóján központi helyet kapott az a rövid imázsfilm, amit a fentebb említett felületeken fognak sugározni.

A reklámfilm kifejezetten mozgalmasra sikeredett, az alkotók igyekeztek ebben a rövid időkeretben minél többet megmutatni a fővárosból.

A reklám egész pofás, látványos lett például a különböző helyszínek közötti átmenet. Az imázsfilm vége kedvesen vicces: miután a férfi főszereplő telepakolta erős paprikával kedvese gulyáslevesét, és a hölgynek emiatt eláll a lélegzete, bevillan a kampány szlogenje: Budapest - Spice of Europe (ami egy kis szójáték, a Spice főnév és spicy melléknév nemcsak azt jelenti az angol nyelvben, hogy fűszer, fűszeres, hanem azt is, hogy csípős).

A filmben felbukkan a MÜPA hangversenyterme, egy romkocsma, egy piac, a fürdők, a kisföldalatti, a Parlament és még néhány Budapest látványosságai közül.

Remekül sikerült kihangsúlyozni a város mozgalmasságát és programgazdagságát, így várhatóan sikert arat majd külföldön is.

OLVASTAD MÁR?

kétharmad
 
 
 
 
KOMMENTEK BETÖLTÉSE
Tényleg pornó az ASMR? | VIDEÓ

Tényleg pornó az ASMR? | VIDEÓ

bulvár

Rendhagyó beszélgetés állandó szakértőnkkel, Horváth Zsófia trénerrel egy új videós őrületről, az ASMR videókról. Arra keressük a választ, hogy miért nézik ilyen sokan, ezeket a fura videókat?

Milo Yiannopoulos: "Soros Magyarország legrosszabb exportterméke"

Milo Yiannopoulos: "Soros Magyarország legrosszabb exportterméke"

Big pikcsör

Rendhagyó interjú Milo Yiannopoulos radikális szólásszabadság-párti újságíróval és a New York Times bestseller szerzőjével a jobboldal és a baloldal küzdelméről, magáról a szólásszabadságról, az iszlámról, az európai kultúráról és természetesen Orbán Viktorról, Donald Trumpról és Soros Györgyről.

Ezt várjuk a Bajnokok Ligája döntőjétől

Ezt várjuk a Bajnokok Ligája döntőjétől

hajrá, magyarok!

Szombat este rendezik a Bajnokok Ligája 2017/2018-as szezonjának fináléját.

Kijött az új adatvédelmi rendelet: a Google és a Facebook pedig kapott egy több milliárd eurós pert a nyakába

Azon a napon perelték be csaknem tízmilliárd dollárra a Google-t és a Facebookot, hogy kijött az unió új adatvédelmi törvénye, a GDPR. A két cég az elmúlt időszakban nem fordított túl sok figyelmet a privát adatokra, amelyeket gyakran ki is bocsátottak egy harmadik félnek.

Este 7:59

Este 7:59

7:59

Erről szólt a mai nap.

A vásárolt menedékjoguk miatt aggódnak a migránsok

A vásárolt menedékjoguk miatt aggódnak a migránsok

amerika, london, párizs

Nagy az aggodalom a bevándorlók között Németországban miután kiderült, hogy a brémai kirendeltségen súlyos visszaélések voltak, és majdnem az összes menedékkérelmet elfogadták a hivatalban.

Farage: Brüsszel olyan, mint a szovjet idők Moszkvája, Juncker meg egy őrült

Farage: Brüsszel olyan, mint a szovjet idők Moszkvája, Juncker meg egy őrült

amerika, london, párizs

Nigel Farage brit függetlenségpárti politikus interjút adott a Heteknek, amiben részletesen kifejtette véleményét az Európai Unióról, Jean-Claude Junckerről és Európa jelenlegi helyzetéről. Úgy véli, hogy Brüsszel legnagyobb rémálma most Orbán Viktor.

Trumpnak igaza volt

Trumpnak igaza volt

amerika, london, párizs

Az amerikaiak többsége szerint Donald Trump legutóbbi kijelentése - miszerint az MS-13 néven elhíresült bűnbanda tagjai "állatok" - teljesen rendben van, hiteles, mivel ez az igazság.

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Az oldal a kényelmesebb böngészés érdekében cookie-kat használ. Adatvédelmi tájékoztató itt. Elfogadom.
Vissza az oldal tetejére