Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo
kétharmad
 
 
 
 

Új imázsfilmmel hasít Budapest a nagyvilágban

2018. május 14. 19:00

A Spice of Europe szlogennel és Budapest megújult turisztikai márkájával indítja el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. A Budapest-fókuszú kampány a fővárost és annak kincseit mutatja be a világ számos országában. A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg május 15-e és június 30-a között.

A „Spice of Europe” kampány a főváros metaforikus fűszerességét és sokszínűségét mutatja be. Azt, hogy Budapest egy sokoldalú város, az ide érkező vendég megtalál mindent, ami egy klasszikus, európai fővárosra jellemző, miközben tele van vitalitással, pezsgéssel és kreativitással, az autentikus és történelmi oldala mellett rendkívül innovatív és vibráló világváros. A kampány erre építve fiatalos, kreatív arculattal indul el, amelynek részeként új turisztikai logó, új weboldal, új imázsfilm és új kreatív tartalmak készültek, amelyek bemutatják Budapestet metaforikus fűszerességét, sokszínűségét. 

Azt szeretnénk elérni, hogy ha valaki Európába vagy Európában utazik, ne legyen kérdés, hogy nemcsak Londont, nemcsak Párizst, hanem Budapestet is látnia kell. Kiemelt célunk, hogy a hozzánk érkező vendégek töltsenek el Budapesten legalább még egy éjszakát"

– mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója a nemzetközi kampányt bemutató sajtótájékoztatón hétfőn.

Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója.

Fotó: MTVA - Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap

A kampány során az ügynökség első számú globális médiapartnere a CNN lesz. Csaknem 900 alkalommal fogják sugározni az imázsfilmet a CNN televíziós csatornáin 250 millió háztartásba eljutva. A hirdetések megjelennek majd az Iberia, a Ryanair, a British Airways, a Lufthansa, az American Airlines és a United Airlines fedélzetein. A WizzAir magazinjának június-júliusi számában 8 oldalas melléklet szól majd Budapestről, mintegy 5 millió utashoz eljutva, a United Airlines légitársaság amerikai járatain pedig több mint 2 millió utas láthat majd Budapestről szóló dokumentumfilmet.

A hirdetések Budapest legfontosabb küldőpiacainak számító nyugat-európai országokban, így Németországban, az Egyesült Királyságban, Spanyolországban, Franciaországban és Olaszországban jelennek meg, a távoli küldőpiacok közül pedig az Amerikai Egyesült Államokban lesz látható. Az ügynökség három célcsoportra fókuszál: a 25 és 40 év közötti értéktudatos fiatalokra, az élménykereső családosokra és a 30 és 55 év közötti világutazókra.

Európa: London, Párizs, Budapest

A kampánnyal a fő cél, hogy kiemeljék a főváros helyszíneit és programlehetőségeit, amelyek vonzóak a minőségi élményekre nyitott, motivált és magas turisztikai költésű látogatók számára — fejtette ki, hangsúlyozva: szeretnék elérni, hogy Budapest top európai főváros legyen, megelőzve Prágát és elérve Bécset. Azaz, ha valaki Európába vagy Európában utazik, ne legyen kérdés, hogy nemcsak Londont, nemcsak Párizst, hanem Budapestet is látnia kell.

A Spice of Europe kampány részeként új turisztikai logót alkottak, új weboldalt és kreatív tartalmakat készítettek, valamint megszületett egy új imázsfilm, amely bemutatja Budapestet, és a főváros metaforikus fűszerességét. Bemutatja azt, hogy a város bejárható, sokféle élményt kínál. A filmben a nézőt egy fiatal pár viszi át magával Budapesten, akik magyar divattervezők ruháit viselik — fejtette ki.

A kampány kreatív tervezése és gyártása, amely magába foglalja egyebek mellett a fotózást, forgatást, a nemzetközi jogdíjakat, a honlapfejlesztést, bruttó 235 millió forint, a nemzetközi médiavásárlásra pedig bruttó 1,3 milliárd forintot fordítanak az első ütemben. A kedden induló Spice of Europe nemzetközi kampány az első állomás, ami ősszel egy kulturális, télen pedig a téli Budapestet bemutató változattal fog folytatódni. A nemzetközi kampánnyal párhuzamosan két másik kommunikációs kampányt is indít az MTÜ: elindul a tavaszi-nyári forgalomélénkítő belföldi kampány, a harmadik kampány pedig a régióban népszerűsíti majd Magyarország vidéki desztinációit — mondta el Guller Zoltán az MTI kérdésére.

Szalay-Bobrovniczky Alexandra főpolgármester-helyettes aláhúzta: Budapest nélkül nincs magyar turizmus. A főváros, a kormány és a szakma egyaránt azon dolgozik, hogy Budapest egyre jobb hely legyen a budapestieknek, a magyaroknak és a külföldieknek is. Hozzátette: 2010 óta másfélszeresére nőtt a fővárosba érkezők száma, a tavalyi rekordév volt, és ez várhatóan idén folytatódik.

Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke kiemelte: míg a hazai szobakapacitás 35 százaléka — közel 20 ezer szoba — van a fővárosban, addig a külföldi vendégéjszakák 70 százaléka. A szobakapacitás a fővárosban a következő két évben több mint 10 százalékkal bővülni fog, Budapest turisztikai piaca minden eddiginél dinamikusabban bővül — mutatott rá.

Imázsfilm

A Magyar Turisztikai Ügynökség hétfői sajtótájékoztatóján központi helyet kapott az a rövid imázsfilm, amit a fentebb említett felületeken fognak sugározni.

A reklámfilm kifejezetten mozgalmasra sikeredett, az alkotók igyekeztek ebben a rövid időkeretben minél többet megmutatni a fővárosból.

A reklám egész pofás, látványos lett például a különböző helyszínek közötti átmenet. Az imázsfilm vége kedvesen vicces: miután a férfi főszereplő telepakolta erős paprikával kedvese gulyáslevesét, és a hölgynek emiatt eláll a lélegzete, bevillan a kampány szlogenje: Budapest - Spice of Europe (ami egy kis szójáték, a Spice főnév és spicy melléknév nemcsak azt jelenti az angol nyelvben, hogy fűszer, fűszeres, hanem azt is, hogy csípős).

A filmben felbukkan a MÜPA hangversenyterme, egy romkocsma, egy piac, a fürdők, a kisföldalatti, a Parlament és még néhány Budapest látványosságai közül.

Remekül sikerült kihangsúlyozni a város mozgalmasságát és programgazdagságát, így várhatóan sikert arat majd külföldön is.

OLVASTAD MÁR?

kétharmad
 
 
 
 
KOMMENTEK BETÖLTÉSE
Hivatalos: a "civil" szervezetek akadályozzák a migránsok kitoloncolását

Hivatalos: a "civil" szervezetek akadályozzák a migránsok kitoloncolását

amerika, london, párizs

Továbbra is túl sok bevándorló érkezik Németországba, egyes civil szervezetek pedig jogállamban elfogadhatatlan módon akadályozzák a védelemre nem szoruló kérelmezők kitoloncolását - mondta a német szövetségi bevándorlási és menekültügyi hivatal (BAMF) vezetője egy vasárnapi lapinterjúban.

Mérő László: "Messze alatta van az ingerküszöbömnek a Zsidó Olimpia!"

Mérő László: "Messze alatta van az ingerküszöbömnek a Zsidó Olimpia!"

Maccabi

Mérő Lászlót, az ELTE Pszichológiai Intézetének professzorát kérdeztük arról, mit gondol a Maccabi Játékokról.

A franciaországi zsidó diákok 85 százalékát érte eddig antiszemita inzultus

Egy közvélemény-kutatás szerint a franciaországi zsidó egyetemista diákok 85 százaléka tapasztalta meg az antiszemitizmus valamely formáját. A nem zsidó származású, franciaországi diákok 45 százaléka számolt be arról, hogy látott már antiszemita cselekményt, megnyilvánulást élete során.

Orbán Viktor: egy új Európa felépítéséhez kell hozzákezdenünk

Orbán Viktor: egy új Európa felépítéséhez kell hozzákezdenünk

kétharmad

A magyar kormányfő a Kossuth Rádió Vasárnapi Újság című műsorában adott interjút, ahol a fő téma a Fidesz és az EPP közti vita, valamint az európai parlamenti választás volt.

Csinálhat-e jó kézműves sört egy multi?

Csinálhat-e jó kézműves sört egy multi?

szabad vasárnap

Elsőre egy nagyon egyszerű és határozott "nem" a válasz a címben feltett kérdésre, azonban most nem egy nagyüzemi sörgyár próbálkozásáról lesz szó, hanem egy ténylegesen kisebb manufaktúrában készült sörről, amit viszont egy multi készíttetett.

Nem gondoltuk volna, de íme itt egy valódi bevándorlásellenes sci-fi

Nem gondoltuk volna, de íme itt egy valódi bevándorlásellenes sci-fi

szabad vasárnap

Egy nemzet sem szeret egy számára idegen civilizáció csicskása lenni. Elrabolt világ-kritika.

Deutsch Tamás: "Ha van elhatározás, ha megtaláljuk a szövetségeseinket, akkor meg lehet csinálni!"

Deutsch Tamás: "Ha van elhatározás, ha megtaláljuk a szövetségeseinket, akkor meg lehet csinálni!"

Maccabi

Sporttörténeti konferenciát rendezett az Európai Maccabi Szövetség.

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
A 888.hu a kényelmesebb böngészés érdekében cookie-kat használ. Adatvédelmi tájékoztató ELFOGADOM
Vissza az oldal tetejére