Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Címke: marketing

Timi mami, a kamuproli

Timi mami, a kamuproli

Egy ablakpucolás margójára.

Újabb nemzetközi elismerés a magyar szakembereknek

Komoly nemzetközi verseny díját hozták el hazai reklámszakemberek, egyedüliként a kelet-közép-európai régióból. Vezető cégek magyarországi kampányait értékelték világszinten: az MVM, a Szerencsejáték Zrt. és a Magyar Telekom is bezsebelt pár elismerést.

Kirekesztés elleni gabonapehely hatezer forintért? A hülyének is megéri!

A Kellogg’s összekeverte az összes gabonapelyhét, hogy a kirekesztés ellen tiltakozzon. Zseniális!

A jéghideg az igazi!

A Coca-Cola köztudat-módosító kampányáról számos egyéb vonatkozása mellett az is elmondható, hogy az év marketinges baklövése. Hogy miért?

889

Új imázsfilmmel hasít Budapest a nagyvilágban

A Spice of Europe szlogennel és Budapest megújult turisztikai márkájával indítja el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. A Budapest-fókuszú kampány a fõvárost és annak kincseit mutatja be a világ számos országában. A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg május 15-e és június 30-a között.

Havi másfél millió, látszatmunkáért

Havi másfél millió forintot fizet "kommunikációs tanácsadásért" a Budapesti Gazdasági Egyetem a Political Capital egyik alapító-tulajdonosának, a Somogyi Zoltán érdekeltségébe tartozó Splendidea Communications Kft-nek - írja a PestiSrácok.hu (PS). A hírportál kiemeli, hogy az anyagok színvonala - enyhe kifejezéssel - hagy némi kívánnivalót maga után.

Gyurcsányék így fizették le a balliberális médiát

Négy év alatt 84 milliárd forintot költött a szocialista vezetés reklámra. Ezt az összeget 2006-tól a kormányváltásig sikerült elkölteniük.

A Tesco vagy a CBA a magyar üzletlánc?

Egyre közelebb az Európa-bajnokság, ám, ha most pottyantam volna le az országba, biztosan nem tudnék válaszolni a címben feltett kérdésre.

Amíg Van Damme spárgázik, a Volvo gazdagszik

Hogyan tudta a "szürke kardigános" Volvo ennyire feldobni a piacot?

Vissza az oldal tetejére