Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Gyurcsányék így fizették le a balliberális médiát

Tóth Dalma

2016.07.25. 11:58

Négy év alatt 84 milliárd forintot költött a szocialista vezetés reklámra. Ezt az összeget 2006-tól a kormányváltásig sikerült elkölteniük.
A kommunikációs és reklámköltségek a gazdasági válság kitörésekor voltak a legmagasabbak. Reklámra 2009-ben 22 milliárd forintot költöttek a szocialisták. Előfordult olyan hónap is, amikor a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség 290 millió forintot fizetett ki ilyen célokra.

A Gyurcsány-Bajnai kormányok idején jól ment egyes médiumoknak is. Az Index 748 millió forintot kapott 2006 és 2010 között.  A panamai iratokból kiderült, hogy a portált tulajdonló offshore cég korábban a Wallisé volt, a kézbesítési megbízott pedig az egykori miniszterelnök, Bajnai Gordon volt.

Az Axel Springer bevételei alaposan meghaladták a szóban forgó internetes portálét. A német tulajdonú kiadó ugyanabban az időszakban 3,4 milliárdot kapott.

A Népszabadság négy év alatt 2,6 milliárd forintot zsebelt be a kormánytól. Az RTL Klub csatornán pedig összesen 12 milliárd forintért hirdettek a Gyurcsány-Bajnai kormányok.

A köztévé egyik műsora a Nap Tv 2006 és 2010 között 2,3 milliárd forintot kapott. A műsorba baloldali megmondóemberek és politikusok szerepeltek napi rendszerességgel. A HVG ennél jóval kevesebbet 561 milliót, a 168 óra 423 milliót, a Magyar Narancs pedig 152 millió forintot kapott az állami hirdetésekért. A HVG a print kormányzati költés csaknem negyedét, a 168 Óra a 17 százalékát zsebelte be.

(MagyarIdők)

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére