Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Már a Snickerst is támadja az LMBTQ-mozgalom

888.hu

2021.08.09. 09:00

A Magyarországon is ismert reklámtípus – ki vagy, ha éhes vagy? – egyik változata miatt támadják a Snickerst a liberálisok.

 

Bojkottot hirdettek a csokoládémárka ellen, mert annak jégkrémreklámja a liberális mainstream szerint homofób üzenettel próbálja népszerűsíteni a terméket. A reklám már csak közösségi megosztásokban érhető el. A 20 másodperces videóban Aless Gibaja spanyol influenszer egy másik férfival ül egy tengerparti bárban. A pincér közeledik, és Gibaja „szexi narancslét” kér tőle A-, B- és C-vitaminnal, mire beszélgetőtársa rémülten néz rá.

A pincér ekkor ad neki egy szelet Snickers jégkrémet, Gibaja beleharap, és szakállas, „heteronormatív” férfivá változik.

Az átváltozással szembesülve beszélgetőtársa megkérdezi tőle: „Jobb?”, mire a férfias külsőt kapott Aless Gibaja azt válaszolja: „Jobb.” „Nem vagy önmagad, amikor éhes vagy” – hangzik el a reklámban. A film az LMBTQ-s jogvédő szervezeteknél és kormányzati körökben egyaránt felháborodáshullámot indított el.

Ki gondolhatja úgy, hogy jó ötlet a homofóbiát üzleti stratégiaként alkalmazni?”

– tette fel a kérdést Irene Montero egyenlőségi miniszter a Twitteren. A reklámot levették a műsorról, a vállalat pedig nyilvános bocsánatkérést tett közzé az Instagram-oldalán. Időközben kampány indult, amely a termék bojkottjára szólít fel – írta meg a V4NA.hu.

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére