Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Szenzáció: egy luxus óramárka inkább a nőket választotta a transzjogok helyett

888.hu

2022.04.14. 17:30

Az Egard Watches luxus óramárka a vállalati woke-izmus trendjével szemben egy olyan kampányt támogat, amely a nőket ünnepli, de a sportban tevékenykedő transznemű sportolókkal is foglalkozik.

 

A floridai székhelyű, Ilan Srulovicz színész által alapított óragyártó cég nemrég adta ki a „Mi a nő?” című reklámját, amely azt állítja, hogy a baloldal azon dolgozik, hogy a nőiesség „elveszítse minden értelmét”.

Meddig ülünk tétlenül, és nem állunk ki a nőiesség szent értéke mellett, miközben az minden értelmét elveszti?

– olvasható a hirdetésben a Breitbart szerint.

 

Srulovicz, aki a Deep Water Horizon, az NCIS: New Orleans és a The Walking Dead című filmekben játszott szerepeiről ismert színész hozzátette, hogy cége a nőket ünnepli, nem pedig diszkriminálja őket.

„Olyan reklámkampányt készítettünk, amely ünnepli nagyanyáinkat, anyáinkat, testvéreinket, nagynénjeinket és lányainkat, és mindent, amit ők képviselnek, hogy éles kontrasztot állítsunk azokkal a hazugságokkal szemben, amelyeket mindannyiunknak mondanak” – mondta Srulovicz.

 

A transzneműek jogainak szorgalmazása már nem az egyenlőségről szól, hanem egy ügyesen kitalált hazugságról, amely a nők kárára megy. Arra kérünk minden amerikait, hogy csatlakozzon hozzánk, hogy kimondjuk az igazságot.”

 

Az Egard Watches az egyik első olyan cég ami nyíltan kiáll a nők jogai mellett a transzjogokkal szemben és ezáltal olyan nagy vállalatokkal kerül szembe, mint a Nike, a Converse, az Addidas, amelyek mindent megtesznek a hardcore, baloldali transznemű mozgalomért.

 

 

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére