Robbantott a Nanushka: Európa legsikeresebb vállalkozásai közé került a magyar tevező divatcége
2020.03.04. 11:30
Negyedik alkalommal tette közzé a leggyorsabban növekvő európai vállalatok ezres listáját a Financial Times. A lista 406. helyén a magyar Nanushka szerepel.
A lista azokat az európai vállalatokat sorolja fel, amelyek a legmagasabb bevételnövekedési rátát érték el 2015-2018 között.
a viszonteladók száma pedig 60-ról 200-ra emelkedett. 2019-ben 130 ezer terméket gyártott és adott el, az árbevétele pedig 228 százalékkal növekedett az egy évvel korábbihoz képest.
A Nanushka mögött mozgalmas év áll: az olyan világsztárokat, mint Charlize Theron, Dua Lipa, Angelina Jolie, Kristen Bell (képünkön) vagy Taylor Swift már évek óta öltöztető márka tavaly októberben első magyar márkaként nyitott üzletet New York legdivatosabb részén, a 2020-as tavaszi-nyári női kollekció pedig Párizsban aratott óriási sikert.
„A 2019-es árbevételünk alapján még előkelőbb helyre számítunk, a Nanushka bekerülhet az első száz leggyorsabban növekvő európai vállalat közé” – tette hozzá Baldaszti Péter, a Nanushka International Zrt. igazgatóságának elnöke.
EZEK IS ÉRDEKELHETNEK
OLVASTAD MÁR?
Gyurcsány ehetetlen Soros-kolbászát kínálgatja
Gyurcsány rokonszenvessé akarja tenni a választók előtt saját szövetségeseit. Jakabot, Szabó Timit, Karácsonyt, Tóth Bercit, FeGyőrt. Nagy kérdés persze, sikerül-e neki. Az mindenesetre érdekes, hogy bejegyzésében ő maga sem tudott semmi jót mondani róluk, pedig biztos akart volna. De hát… Annyiban marad velük, hogy sokfélék.
Szijjártó: Több uniós tagállam is elkérte Budapesttől Moszkva telefonszámát
Nem zökkenőmentes az EU–Oroszország viszony.
Az Európai Gyógyszerügynökség nem nagyon akarja megindítani a Szputnyik V engedélyeztetését
Pedig a német kormány támogatja az orosz vakcina EU-s bevezetésére irányuló törekvéseket.