Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Öreges az Apple?

888.hu

2015.10.19. 15:35

Nemrég ért véget a tesztidõszak az Apple Music alkalmazás történetében. A negyed éves ciklus számai pedig nagyon tanulságosak.

Veszélybe került az Apple Music menősége a fiatalok körében – derül ki az Jackdaw Research legfrissebb kutatásából.

 

 

500 iPhone felhasználót kérdeztek meg zenehallgatási szokásaikról, és az eredményeket látva lebiggyedt az Apple-csapat szája...

A felmérés szerint a 35 év alatti fiatalok csak az ingyenes teszt-időszakban használták az alkalmazást. Amint fizetőssé vált, törölték magukat. A 35 év felettiek viszont maradtak. A kutatók szerint azért, mert nekik kevesebb idejük van keresgélni kedvenc zenéiket, viszont több pénzük.

A cikk másik "meglepő" megállapítása, hogy a fiatalok inkább az ingyenes alkalmazásokra vannak rákattanva, azaz inkább hajlandóak megnézni a reklámokat vagy tovább szörfölgetni a neten a keresett kontentért, mint fizetni a tartalomért.

A qz.com cikke arra is kitér, hogy az Apple Music-kal szemben mi a menő a fiatalok körében: a Youtube, a Spotify és a Dawson.

A Spotify használóinak például a 70%-a 35 év alatti, de a nagy részük ezért a szolgáltatásért sem hajlandó fizetni: 55 millióan hallgatják ingyen a zenéket és mindössze 20 millióan fizettek rá elő.

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére