Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Egy szaúdi reklámban felfújható labdát photoshoppoltak egy nõ helyére

Tóth Dalma

2017.06.06. 09:28

Egy medencét promotáló kép nyugati verzióját úgy alakították át, hogy az megfeleljen az arab állam szigorú követelményeinek. A nõt eltüntették a képrõl, helyére egy labdát tettek, a fürdõzõ gyerekeket pedig nyakig felöltöztették.
RIJÁD, 9:28

Egy medencét promotáló kép nyugati verzióját úgy alakították át, hogy az megfeleljen az arab állam szigorú követelményeinek. A nőt eltüntették a képről, helyére egy labdát tettek, a fürdőző gyerekeket pedig nyakig felöltöztették.

A SACO kereskedelmi cég Twitter-oldalára tett ki egy posztot, amelyben azt írták, hogy széles választékban kaphatóak náluk medencék, a bejegyzést pedig egy családi képpel illusztrálták – írja az RT.

A képen egy férfi és három gyerek ül a medencében teljesen felöltözve. Az ő arcukat elhomályosították, az eredeti képen szereplő nőt pedig teljesen eltüntették, és a helyére egy felfújható labdát tettek.

Az átalakított reklám végigsöpört az interneten, rengetegen felháborodtak rajta.

Az eredeti kép:

Szaúd-Arábiában gyakran eltávolítják a nőket a reklámokból vagy csak a szemüket mutatják azokon. 2012-ben még az IKEA is kiphotoshoppolta a nőket az arab országba szánt katalógusából, amiért a cég számos kritikát kapott. A bútorkereskedelmi hálózat később elnézést kért az eset miatt.

Szaúd-Arábiát áprilisban választották be az ENSZ nőjogi bizottságába annak ellenére, hogy az Arab-félszigeten fekvő országban gyakorlatilag a nők teljes elnyomásáról beszélhetünk. A nők még mindig nem vezethetnek autót és egy férfi gondnoksága alatt állnak, azaz alig vannak jogaik.

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére