Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Németország: Miért nem megy a matek, az értelmes olvasás?

888.hu

2020.02.09. 10:02

A Focus online című interjúban a híres bonni gyermek- és serdülőkori pszichiáter, Michael Winterhoff tényfeltáró tanúvallomást tett az elmúlt 20 év oktatási reformjáról.

Mindenekelőtt az OECD által alkalmazott „nyitott és ingyenes munka” fogalma bizonyult szerinte holtpontnak, amelyet a napközis központokban és az iskolákban írtak elő, tartósan károsítva a gyermekek pszichéjét. A pszichiáter arra ösztönzi a szülőket, hogy védjék meg magukat ezekkel az elképzelésekkel szemben és vonják be a tanárokat a tiltakozásba – olvasható az Epoch Times felületén.

Winterhoff hangsúlyozta, hogy a gyermekeknek időre van szükségük a fejlődéshez. A felnőttek felelősek azért, hogy a gyerekeket bevezessék a felnőttek életébe: „A gyermekkor az élet egyetlen szakasza, melyben az embereknek nem szabad felelősséggel tartozniuk” – mondja.

1995-ig feltételezhető, hogy minden gyermek a koruknak megfelelőnek ítélt pszichológiai fejlődés szintjén volt. Ezután

az OECD nyomása alapján új stratégiát rendeltek el. Az OECD szakértői kijelentették, hogy a gyermekeknek minél hamarabb kell dolgozniuk és maguknak kell meghozniuk a döntéseiket.

Ez nyilvánvalóan tiszta ideológia, hangsúlyozta Winterhoff. A tanárokat nem kérdezték meg. Ez a stratégia az oktatáspolitika szempontjából folytatódik. Ennek egyik következménye az, hogy a Konrad Adenauer Alapítvány szerint a német középiskolát végzettek körülbelül 50 százaléka már nem hajlandó egyetemre járni és súlyos nehézségekkel szembesül a matematika, a német nyelv és még az értelmes olvasás terén is.

A gyerekeknek Winterhoff szerint a szülők által biztosított támogatásra és orientációra van szükségük.

Ez az egyetlen módja annak, hogy a gyermekek megszerezzék a biztonságot, „megtanulják, mi a jó és mi a rossz”.

Winterhoff annak örülne, hogy a szülők a hétvégén legalább egy nap nem használnának okostelefont, táblagépet és hasonlókat, ehelyett újból felfedeznék a természetes tevékenységeket, például a túrázást, a kerékpározást, az úszást, intenzíven gyakorolnák a természetes családi együttlét megannyi elfoglaltságát.

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére