Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
Töltsd le a 888 mobilalkalmazását!
Szerezd meg: Apple Store
Szerezd meg: Google Play
#ez történik
#Orbán Viktor
#bevándorlás
#belföld
#Soros György
#külföld
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány

CÍMKE: marketing

Új imázsfilmmel hasít Budapest a nagyvilágban

Új imázsfilmmel hasít Budapest a nagyvilágban

kétharmad

A Spice of Europe szlogennel és Budapest megújult turisztikai márkájával indítja el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. A Budapest-fókuszú kampány a fővárost és annak kincseit mutatja be a világ számos országában. A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg május 15-e és június 30-a között.

Havi másfél millió, látszatmunkáért

Havi másfél millió, látszatmunkáért

kétharmad

Havi másfél millió forintot fizet "kommunikációs tanácsadásért" a Budapesti Gazdasági Egyetem a Political Capital egyik alapító-tulajdonosának, a Somogyi Zoltán érdekeltségébe tartozó Splendidea Communications Kft-nek - írja a PestiSrácok.hu (PS). A hírportál kiemeli, hogy az anyagok színvonala - enyhe kifejezéssel - hagy némi kívánnivalót maga után.

Gyurcsányék így fizették le a balliberális médiát

Gyurcsányék így fizették le a balliberális médiát

kétharmad

Négy év alatt 84 milliárd forintot költött a szocialista vezetés reklámra. Ezt az összeget 2006-tól a kormányváltásig sikerült elkölteniük.

A Tesco vagy a CBA a magyar üzletlánc?

A Tesco vagy a CBA a magyar üzletlánc?

piszkostizenkettő

Egyre közelebb az Európa-bajnokság, ám, ha most pottyantam volna le az országba, biztosan nem tudnék válaszolni a címben feltett kérdésre.

Amíg Van Damme spárgázik, a Volvo gazdagszik

Amíg Van Damme spárgázik, a Volvo gazdagszik

century-on

Hogyan tudta a "szürke kardigános" Volvo ennyire feldobni a piacot?

Az oldal a kényelmesebb böngészés érdekében cookie-kat használ. Adatvédelmi tájékoztató itt. Elfogadom.
Vissza az oldal tetejére