Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Na, vajon ki írhatta a New York Timesban megjelent indexes cikket?

Békési Marcell

2020.07.25. 13:10

Csak nem megint a 444-es Novák Benjámin mint vendégszerző? – A ballib média most próbál úgy tenni, mintha semmi más nem érdekelné az amerikaiakat, mint egy ottani viszonylatban aprónak számító lap önsorsrontása egy 10 milliós közép-európai országban.

Már igazából meg sem lepődünk rajta, mert annyiszor eljátszotta a 444 – és néhány társult lap – ugyanezt a forgatókönyvet:

  1. Jelentess meg egy cikket a New York Timesban vagy egy hírt az egyik semleges nyugati hírügynökségnél.
  2. Tégy úgy, mintha csak „véletlenül” vetted volna észre.
  3. Írd le, hogy „még Nyugaton is a magyar helyzettel foglalkoznak”.
  4. Profitálj a hisztiből.

És még tucatnyi ilyen történt.

A helyzet az, hogy a fent látható cikkek mindegyikét

az a Novák Benjámin írta, aki egyébként a 444.hu angol hírlevelének a munkatársa.

Itt zárójelben megjegyezném, hogy mennyire alantas munka már azért fizetést kapni, hogy az országnak rossz hírét keltsd külföldön?

Mert szerinted mennyire érdekel egy átlag amerikait, hogy egy 10 milliós európai országban („Várj... Miért, Európa nem egy ország, ahol franciául beszélnek?”) az egyik random lap főszerkesztőjének felmondanak?

Beszámolt az eseményekről az AP, a Reuters és a Bloomberg nemzetközi hírügynökség is

– számolt be még róla a 444.hu.

Ezzel kapcsolatban viszont érdemes megjegyezni, hogy ezek ugyanúgy hírügynökségek, mint a magyar MTI.

Egy hírügynökség pedig úgy működik, hogy bárki besétál oda, hogy szeretne közölni valamit, akkor természetesen leközlik, legfeljebb egyetlen lap sem veszi át ezeket. Mondjuk ha holnap a bangkoki állatkert szeretné az MTI-ben leadni, hogy albínó elefánt született, azt itt is megteheti – és meg is fogja tenni, ezért van tele ilyen hírekkel a magyar sajtó is.

Az Index helyzetével egyébként ezen kívül csak néhány európai, főképp liberális lap foglalkozott, ugyanazok,

amelyeknek azon cikkeiről, amelyekben arról számoltak be, hogy Orbán győzelmet aratott a múlt hétvégén rendezett EU-csúcson, a 444 már elfelejtett beszámolni.

Spiegel: Orbán Viktor valóban nagy győzelmet ért el

Nagy engedményeket tettek a takarékos négyek elnevezésű országcsoportnak és Orbán Viktor magyar kormányfőnek az Európai Tanácsban a koronavírus-járvány gazdasági hatásainak ellensúlyozását szolgáló helyreállítási alapról és a 2021-ben kezdődő hétéves időszakra szóló keretköltségvetésről folytatott tárgyaláson – írta a Der Spiegel című német hírmagazin hírportálján az Európai Unió tagországainak kormány-, illetve államfőit összefogó testület kedd hajnalban véget [...]

Úgyhogy bármennyire szeretné a hazai baloldal, Nyugaton egyelőre nem sok embert érdekel egy kinti viszonylatban egyébként aprónak számító lap „brutális kormányzati beszántása”.

Nem beszélve arról, hogy az egész nem igaz. Lásd itt!

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

Ágybavizelés és homoszexualitás – bizarr indoklások a svéd menedékkérelmek között

Ágybavizelés és homoszexualitás – bizarr indoklások a svéd menedékkérelmek között

Egészen érdekes indoklásokat lehet találni a svéd menedékkérelmek között, és az is egyértelmű, hogy sokan próbálják kijátszani a rendszert. A migrációs ügynökség és a bíróság pedig sok esetben elfogadja ezeket az indokokat.

Lopáson kapták a baloldali anarchista Gulyás Marcit

Lopáson kapták a baloldali anarchista Gulyás Marcit

A Magyar Nemzet írta meg, hogy a botrányairól híres aktivista az MTVA-tól és a HírTV-től is felvételeket lopott.

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
A 888.hu a kényelmesebb böngészés érdekében cookie-kat használ. Részletes leírás ELFOGADOM
Vissza az oldal tetejére