Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Így működik a nem létező hálózat a liberális médiában

888.hu

2022.01.04. 11:05

A mi legnagyobb szerencsénkre a Soros-blog tesz érte, hogy akcióban is láthassuk őket.

 

Nemzetközi baloldal, szokták mondani, ugye.

Meg azt is, hogy nincs semmiféle nemzetközi hálózat, amely arra tesz kísérletet, hogy számára megfelelő kormányt helyezzen el az olyan országokban, mint Magyarország vagy Lengyelország.

A nem létező hálózat – amelybe természetesen a nemzetközi liberális média is beletartozik – működéséről a 444.hu (más néven: Soros-blog) előszeretettel ad nekünk ízelítőt.

Hétfőn „felesék” átvettek egy cikket az amerikai The New York Times-ból, amely Orbán Viktor és az Európai Unió viszonyáról szólt.

Az említett cikket Steven Erlanger és Benjamin Novak jegyezte.

A dolog érdekessége, hogy

a 444.hu a New York Times szerzőjeként hivatkozik Novák Benjáminra, miközben 2019-ben Novák a 444.hu angol hírlevelének egyik szerkesztője is volt. Már nem szerepel a neve a Soros-blog impresszumában.

A NYT cikke egyébként arról szól, hogy 2018 májusában, nem sokkal a Fidesz újabb kétharmados győzelme után, Orbán Viktor Brüsszelben asztalhoz ült Joseph Daul akkori pártelnökkel és későbbi utódjával, Manfred Weberrel. „Orbán a forrás szerint a friss kétharmaddal a háta mögött »úgy érezte magát, mint aki szteroidon van«, és kőkeményen visszavágott a néppárti vezetőknek” – írja a 444.

Ha megpróbáltok kirúgni, elpusztítalak benneteket”

– fogalmazott állítólag a magyar miniszterelnök.

Ha valóban így történt, joggal merül fel a kérdés egyébként, hogy

történt-e tragédia?

Nem ez az első eset, hogy a 444.hu ex-kollégájuk Magyarországgal foglalkozó cikkét átveszi.

Tavaly áprilisban ötödikén jelent meg egy cikk a The New York Times-ban, amely egyetlen célja Magyarország lejáratása volt. Ezt társszerzőként szintén Benjamin Novak jegyezte. A 444 amúgy saját maga árulta el egy korábbi anyagában, hogy Novak a cimborájuk.

A magyar sporttámogatási rendszert szidalmazó szintén NYT-ból átvett cikk végén ugyanis odaírták:

Benjamin Novak, a Times cikkének egyik szerzője a 444 angol nyelvű hírlevelének, az Insight Hungarynek is szerkesztője.”

Ennyit a nem létező hálózatról...

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

Nyomtalanul eltűnt az Üllői úti rémkép

Nyomtalanul eltűnt az Üllői úti rémkép

Nem sokáig láthattuk a honi sajtó megfelelő érzékenységgel megáldott felületein a címlapra kínálkozó hírt: „orosz zászlóból formált koreográfiát a ferencvárosi tábor az Újpest elleni meccs előtt.” Az írás nyilván osztatlan rettegést aratott az ilyesmire fogékonyak körében, ám a szenzációs anyagot később törölték.

Vegyi fegyvert vetett be az ukrán hadsereg az oroszok szerint

Vegyi fegyver bevetésével vádolta meg az ukrán fegyveres erőket az Ukrajnától elcsatolt donyecki régió megbízott vezetője, az orosz katonai szóvivő pedig bejelentette, hogy „önkéntes rohamosztagok” elfoglalták Mihajlivka települést Donyeck város közelében.

A Kutyapárt elnöke beszólt a dollárbaloldalnak | Videó

A Kutyapárt elnöke beszólt a dollárbaloldalnak | Videó

Hónapok óta tart a rendszerváltás óta kirobbant legnagyobb kampánypénzbotrány, amely a dollárbaloldalhoz kötődik. A Kutyapárt elnöke, Kovács Gergő a Klasszis Klub című műsorban vallott a guruló dollárokról: szerinte mindenki tudja, hogy nagy külföldi támogatóktól jött a pénz, amit a baloldal kampányra költött.

Gyerekeknek nyomja a BLM-propagandát a Disney

Korán kezdik az agymosást a cégnél.

Pedofíliát ábrázoló római kupát népszerűsít a szivárványlobbi a londoni British Museumban

Pedofíliát ábrázoló római kupát népszerűsít a szivárványlobbi a londoni British Museumban

Vajon eljött annak az ideje, hogy az LMBTQ már a gyermekeket molesztálókat is védelmébe veszi?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére