Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Megvásárolt független-objektivitás

Bohár Dani

2021.03.30. 19:00

Mennyire független-objektív az a médium, amelyért a teljes baloldal tüntet? Tettem fel a kérdést nyáron, amikor tetőfokára hágott az Index-hiszti. Azóta kiderült, hogy semennyire.

Félreértés ne essék, egyetlen percig sem hittem el egyetlen baloldali médiamunkásról, hogy független-objektív lenne. Ugyanakkor mindig jól esik szembesülni azzal, hogy mennyire nem azok. Olvasva az írásaikat, nézve a videóikat vagy bármilyen tőlük származó tartalmat figyelve nem kell lángésznek lenni, hogy megállapítsuk egyetlen céljuk van, méghozzá az, hogy bukjon az Orbán-kormány.

És itt nem kell ez a sz8r duma, hogy “mi mindig a regnáló hatalommal vagyunk kritikusak”. Érdekes, hogy Karácsony Gergely baromságaival már nem annyira “kritikusak”, pedig jelenleg Budapesten ő és a brigádja van hatalmon.

Utolsó baloldali propagandisták vagytok, abból is a legaljasabb fajta.

Vasárnap este a PestiTV – A Riporter című műsorunkban mutattuk be, hogy valójában kik finanszírozhatják a Telexet. A Telex a felmondott indexesek lapja. Az az online portál, amelyet egy héttel a távozás után sikerült megalapítani. Nem, még véletlenül sem megrendezett színjátékról volt szó. Baloldali üzleti körökben folyamatosan visszatérő szóbeszéd, hogy a Telex legfőbb támogatói között feltűnhet Mesterházy Ernő és Jaksity György neve is. Az üzletemberek támogatására nagy szükség lehet, hiszen a Telex az online lappiacon egy nagy szerkesztőséggel bíró sajtótermék. Csak az impresszum szerint több mint 80 alkalmazott van, amelyből 10 ember a management. 80 ember munkabére, a budai szerkesztőség bérleti díja, a rezsi és a tartalom-előállításhoz szükséges egyéb költségek a legfinomabb becslések szerint is minimum 80 millió forintba kerülnek havonta, amely éves szinten több mint egymilliárd forintot jelent. Ezt olvasói támogatásokból fedezni elég nehézkesnek tűnik. Illetve ha Magyarországon a magyar emberek eltartanak egy olyan médiumot, amely minimum egymilliárd forintba kerül évente, akkor úgy hiszem gazdasági szempontból nincsen probléma. Tehát a Telexen minden héten megtalálható “bezzegrománia” írások hazugságok.

Maradjunk a valószínűbbnél. A két említett üzletember nagyon erős baloldali kötődésekkel bír. Mesterházy Ernő korábban Demszky Gábor tanácsadója volt, Hagyó Miklóssal együtt ültették le, ugyanis az ügyészség gyanúja szerint hűtlenül kezelhették a BKV pénzeit. A fiatalabb olvasók kedvéért egy gyors megjegyzés. A 2010 előtti budapesti városvezetés legdurvább ügye volt a BKV-mutyi, amikor rengeteg közpénz tűnt el, többen pedig a börtönben kötöttek ki.

Mesterházy esetében a politikai kapcsolat nem kérdéses. Mindig is kiválóan mozgott MSZP-s és SZDSZ-es vonalon. A megszerzett vagyonát manapság leginkább Balin kamatoztatja. Az indonéz szigetvilágban vannak luxusvillái, valahova mégis be kellett fektetni. Mesterházy Ernő esetében teljesen jogos az igény a kormányváltás elősegítésére, hiszen azokon a szigeteken elférnek még az ingatlanok.

A másik pénzember Jaksity György lehet, aki a Concord Értékpapír Zrt. alapítója és ügyvezető igazgatója. Néha publikálni is szokott a Telexben. Ennyi jár neki. Szóval Jaksity is vagyonos ember olyan, akit nem vág földhöz, ha kicsit a zsebébe kell nyúlnia az “ügy” érdekében. Jaksity György is kiváló baloldali kapcsolatokkal rendelkezik. 2009-ben az MSZP és az SZDSZ háza táján még az is felmerült, hogy ő lenne a legalkalmasabb miniszterelnök Gyurcsány Ferenc pusztítása után. Jaksity végül nem vállalta el a pozíciót és Bajnai Gordon lett a befutó.

Természetesen a riportban megkérdeztük a Telex vezetőségét is, hogy valóban támogatják-e őket pénzemberek. Ha valaki kíváncsi a címeres mellébeszélésre, akkor mindenképp érdemes megnézni a műsort, hiszen betekintést nyerhetünk a balliberális elme kognitív disszonanciájába.

Ezek után ezek az emberek kiállnak és a függetlenségről meg objektivitásról beszélnek. A gyomrom kifordul.

Egyébként az egész sztoriról az árul el a legtöbbet, hogy a libsik csendben vannak. Nem tiltakoznak, nem hazugoznak, hanem kussolnak. Hallgatás beleegyezés – tartja a mondás.

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

Újabb felvételen „hiperpasszív” Gregory Christmas

Újabb felvételen „hiperpasszív” Gregory Christmas

A nem túl határozottan, utolsóként bejelentkező miniszterelnökjelölt-jelölt Karácsony Gergely azt ígérte egy interjúban, ha megválasztják tart egy nemzetközi sajtótájékoztatót.

Kenderesi Tamás és Milák Kristóf az elődöntőben, Németh egyéni csúccsal finalista

Kenderesi Tamás a világcsúcstartó, címvédő és világbajnok Milák Kristófot megelőzve a legjobb idővel jutott 200 méter pillangón a fináléba kedden a Duna Arénában zajló úszó Európa-bajnokságon, melyen Németh Nándor a negyedik legjobb eredménnyel került be a 100 méter gyors döntőjébe.

Ficsúrkérdés, rendkívüli jogrend őszig, sógorok buktatták a Soros-blogot

Ficsúrkérdés, rendkívüli jogrend őszig, sógorok buktatták a Soros-blogot

Meghosszabbította a rendkívüli jogrendet az országgyűlés, a baloldal megint nemmel szavazott, lyukra futott a 444 a keleti vakcinákkal kapcsolatban, Pozsonyi Ádám a „paprikás krumpli” újabb ámokfutásáról írt.

A nemrég luxusingatlant vásárolt BLM-társalapító szerint még a lakáspiac is túl „fehér”

A nemrég luxusingatlant vásárolt BLM-társalapító szerint még a lakáspiac is túl „fehér”

Krokodilkönnyeket hullat a Black Lives Matter társalapítója, Patrisse Cullors az amerikai lakáspiac „fehér felsőbbrendűsége” miatt.

Mentegeti a pedofilokat a balliberális sajtó

A 444.hu nehezményezi, hogy a Fidesz szigorítana a pedofilokra vonatkozó büntetéseken, szerintük a gyermekpornográfiát néző – és ezáltal azt támogató – embereket felesleges listázni.

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
A 888.hu a kényelmesebb böngészés érdekében cookie-kat használ. Részletes leírás ELFOGADOM
Vissza az oldal tetejére