Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Gusztustalan öngól, amikor a ballibek a volt MTV-székháznál tüntikéznek a sajtó szabadságáért

Vincze Viktor Attila

2018.08.02. 16:00

A Momentum nevû viccpárt által "a média szabadságáért" az MTV volt Szabadság téri székházához szervezett tüntike teljes kudarcba fulladt. A negatív részvételi rekordot felmutató ballib politikai performansz szervezõinek agyhalottságát bizonyítja, hogy pont a 2006-os Gyurcsány-ellenes demonstráció legfontosabb helyszínére szervezték megmozdulásukat.

Nem kicsit pofátlan, gusztustalan és nevetséges az a kiscsoportos tüntikézés, amit a gyakorlatilag nem létező, Momentum nevű valami, illetve annak a még annyira sem létező ifjúsági szervezete szervezett a Szabadság téren levő volt MTV-székház elé úgymond a sajtószabadság védelme érdekében.

Beteges és értelmetlen dolog sokadszorra előadni azt a hazugságot, miszerint ha a tulajdonosa eladja vagy megszünteti valamelyik balliberális lapját, tévéjét, akkor arról a kormány, illetve a jobboldal tehet, ami miatt sérül a sajtószabadság. 

Nagyon unalmas, hogy a bukott ballibsik újra és újra csak ugyanazt a debil szöveget tudják mantrázni az általuk vizionált diktatúráról. 

Ugyanis Magyarországon nincs diktatúra, nincs állampárt és államosítás sincs. Szabad választásokon győzhetnek a pártok, a gazdaságban pedig szabad vállalkozások versenyeznek egymással. Ez az, amit úgy hívnak, hogy demokrácia és kapitalizmus. Aki ma médiatulajdonos, az saját maga dönti el, hogy mit csinál a saját lapjával, tévéjével. Õ dönti el, hogy kik dolgoznak ott, ahogy azt is ő határozza meg, hogy milyen irányultsága van az adott médiumnak. Eladja, megszünteti, vagy átalakítja a tulajdonát, ahogy akarja. Erről mind ő dönt, amiben feltehetően nagyban befolyásolja az, hogy hányan nézik, olvassák az adott médiumot. 

Ezt tudja a ballib oldal. Mégis folyamatosan és szándékosan elhazudja ezt itthon és külföldön is. 

Gusztustalan, hogy a ballib politikusok és megmondóemberek a Hír TV és a Magyar Nemzet esetében megtörtént tulajdonosi döntés, azaz a jobbrafordítás kapcsán a sajtószabadság eltiprásáról fröcsögnek. Persze, amikor Simicska a G-nap után baloldali hátraarcot parancsolt el ugyanezen médiumoknál, akkor nem sírt a ballib kórus a sajtószabadság meg a plurális tájékoztatás csorbulása miatt. 

Persze a morált, az igazmondást meg a valódi sajtószabadságot hírből sem ismerő és soha nem is gyakorló balliberális politikus- és médiabanda annak idején a Népszabadság megszűnését is a sajtószabadság súlyos megsértésének hazudta el. Nem zavarta őket, hogy az MSZP pártalapítványa adott túl a lapon, amit aztán egy külföldi tulaj szüntetett meg. 

De az sem zavarta a ballibeket, hogy a rendszerváltáskor a teljes vidéki laphálózatot bagóért külföldi kézbe adták a baloldali irányultság megőrzésére vállalt garancia kikötésével. 

Azt nem lehet tudni, hogy az agyhalottság és a teljes fogalmatlanság okán, vagy valamilyen pimaszul perverz gondolat miatt, de a parlamenti választáson totálisan megbukott belvárosi libsi mozgalom, a Momentum ráadásul – az állítólag – a sajtószabadságért meghirdetett tiltakozását a Szabadság téri MTV-székház elé szervezte.

Azért van annak egy diszkrét bája, amikor a Hír TV-ből kirúgott ballibsi újságírókért a balliberális hivatalos rettegők azon a helyen tiltakoznak, ahol 2006 őszén Gyurcsány őszödi hazugságbeszéde után az összegyűlt tiltakozók – némi rendőri bénázásnak köszönhetően – megostromolták és elfoglalták az akkor ballib uralom alatt álló köztelevízió, az MTV épületét. 

Feltehetően nincs olyan mértékegység, amivel le lehetne írni, hogy mennyire pofátlan dolog a ballibek részéről a volt MTV-székház előtt tiltakozni a sajtószabadságért.  

2006-ban pont a ballib újságírók bizonyították be, hogy mennyire nem is érdekli őket a sajtószabadság. Nemcsak azzal, hogy addigra már minden nem baloldali újságírót eltávolítottak a közmédiából, de azzal is, hogy az MTV híradója egész egyszerűen nem számolt be a saját épületének az ostromáról. (Kert Attila, az MTV híradójának akkori főszerkesztője, ma az Euronews magyar adását irányítja.) 

Külön perverz csavar a történetben – Simicska Lajos és a balliberális oldal egymásra találásának, illetve az elmúlt napok történéseinek köszönhetően –, hogy most több olyan ballib újságíró is távozik, illetve távozott a Hír TV-től, akik annak idején megbízható balliberális újságírókként magas fizetésért ültek bent az MTV megostromolt székházában (például D. Bányász G., M. Kiss és még sokan mások is).

Tehát most azokért a ballib, fake news-gyártó kisiparosokért tiltakoznak a ballibek az MTV volt székháza előtt, akiknek a diktatórikus és hazug mindennapi működése miatt 2006-ban a demonstrálók megostromolták az MTV székházát. 

Most azok tüntikéztek a volt MTV-székház előtt a Hír TV miatt, akik annak idején bent voltak az épületben, de valahogy elfelejtettek tudósítani a saját épületük "ostromáról". A Hír TV viszont megtette ezt helyettük.

2006 és 2018 között sok minden változott, csak egy dolog nem: a ballibek támogatottsága, ami egyre közelebb van a nullához.

 

A 888.hu véleményrovatának szerzői: Bertha LászlóFalusi Vajk, Fűrész GáborGFGH.I., Ifj. Lomnici ZoltánKetipisz SztavroszMegadja Gábor, Pozsonyi ÁdámSzentesi Zöldi LászlóVincze Viktor Attila.

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

Exlex állapot a Jobbikban, nincs még bejegyezve az elnökcsere

Exlex állapot a Jobbikban, nincs még bejegyezve az elnökcsere

Exlex állapot alakult ki a Jobbikban, miután a párt élén történt elnökcserét hivatalosan még nem jegyezték be, így a lemondott Jakab Péternek már nincs, a július elején megválasztott Gyöngyösi Mártonnak pedig még nincs aláírási joga, emiatt a párt nem lehet jelölőszervezet az elkövetkező időszakban várható időközi választásokon – írta szerdai lapszámában a Magyar Nemzet.

Az Európa-ligában folytatja az FTC

Az Európa-ligában folytatja az FTC

A Ferencváros hazai pályán 3:1-es vereséget szenvedett a Qarabagtól a Bajnokok Ligája-selejtező harmadik fordulójának keddi visszavágóján, így 4:2-es összesítéssel alulmaradt a párharcban.

Nagyon komoly kockázatokkal járhat a zaporizzsjai atomerőmű lövetése

Nagyon komoly kockázatokkal járhat a zaporizzsjai atomerőmű lövetése Ukrajna orosz csapatok kezére került déli részén – jelentette ki kedden Petro Kotyin, az Enerhoatom ukrán állami atomipari vállalat vezetője.

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére