Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo
 

Merész vállalkozás: a milánói SUNNEI is csatlakozik a Vanguardshoz

(x)

2020.09.24. 22:00

Rendhagyó olasz márkával bővül a csoport portfóliója, így a Nanushka és az AERON mellett a SUNNEI is részt vállal a modern luxus jövőjének kialakításában.

Egy ambiciózus, futurisztikus olasz márka 6 millió eurós befektetéssel csatlakozik a Vanguardshoz, biztosítva a csoportban rejlő növekedési potenciált. A csoport a feltörekvő, 1–10 millió euró árbevételű divat- és életmódmárkák közepes méretű vállalkozássá fejlesztését célozta meg, amely akár az 50 millió euró feletti bevételi szintet is elérheti. Ezt az elköteleződést, valamint a modern luxus jövője iránti elhivatottságot tükrözi a SUNNEI-val kötött megállapodása is.

A SUNNEI-t két olasz fiatal, Simone Rizzo és Loris Messina alapította 2014-ben, azzal a szándékkal, hogy a divatiparra jellemző trendteremtéssel szemben a szubjektív valósággal kísérletezzenek, az időtálló minőségből nem engedve. Egyszerű, de nem mindennapi tervezői eszköztárukat a különböző kreatív szakágak ötvözésével fűszerezik, ami kivételes kommunikációjukban könnyen tetten érhető. Mindezeknek köszönhetően 100 százalékos organikus növekedési stratégiájuk bevált: közösségi felületeiket teljesen kihasználják, sajátos megközelítéseiknek köszönhetően már egy aktív követői bázisra és a kreativitást is nagyra értékelő közösségre tettek szert.

Gubicza Ágoston, a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. többségi tulajdonosa és Baldaszti Péter, a Nanushka vezérigazgatója a divatipar jövőjét szem előtt tartva, együttes erővel hívta életre a Vanguards elnevezésű, nemzetközi szakembergárdával működő divatipari holdingot, azzal a céllal, hogy olyan vállalkozásokat építsen budapesti központtal, amelyeknek fókusza a globális jelenlét. A Nanushka és a GB & Partners az elmúlt négy évben végigjárta a növekedési skála összes állomását, és szembenézett mindazokkal a kihívásokkal, amelyekkel egy 700 000 eurósról 30 000 000 eurós árbevételűre növekvő márka szembenézhet a gyors bővülés alatt.

„Rendkívül izgatottan várjuk, hogy kamatoztathassuk a SUNNEI adta lehetőségeket a csoporton belül, de akár tágabb értelemben is, a teljes iparágra vonatkoztatva” – nyilatkozta Gubicza Ágoston.

„Legfőbb törekvésünk, hogy ápoljuk portfóliócégeink alapító-tervezőinek kreatív elképzeléseit, és ennek érdekében szoros együttműködésre számítunk Simonéval és Lorisszal, egyrészt saját víziójuk megvalósítása érdekében, másrészt pedig, hogy a közös siker minden rendelkezésre álló eszközét biztosíthassuk számukra” – tette hozzá Baldaszti Péter.

„A SUNNEI Vanguards által nyújtott befektetésre épülő új üzleti terve az alapkezelő vállalkozói gondolkodásmódját ötvözi a SUNNEI kreatív nézőpontjával” – mondta a SUNNEI társalapítója, Simone Rizzo, majd hozzátette: „Lelkesek vagyunk, hogy olyan nemzetközi partnert találtunk, amely megérti és támogatja a jövőképünket. Kiemelt feladatunk, hogy a SUNNEI jövőjére összpontosítsunk, és a márkát a következő szintre emeljük.”

A Vanguards a SUNNEI-nál betöltött tanácsadói szerepköre révén igyekszik támogatni ezt az ambíciót, megkönnyítve a nagykereskedelmi piacra való belépést, legyen szó hagyományos kereskedelmi stratégiák megtervezéséről, működési tőkéhez való hozzáférésről vagy a márka, a marketing, az ügyfélszerzés és az üzleti növekedés további támogatásáról. Mindezekkel párosul a csoport fenntarthatóság iránti elkötelezettsége, amely nem csupán kiegészíti, hanem meg is határozza azokat az üzleti döntéseket, amelyek mentén valósággá válhat a modern luxus következő fejezete.

„A Vanguards segítségével olyan platformot akarunk létrehozni, amely megismételheti a Nanushkával tapasztalt sikereket más márkákkal is” – mondta Baldaszti. „A SUNNEI minden bizonnyal képes lehet erre.”

A SUNNEI már most is kreatív kihívások elé állítja a nemzetközi divatpiacot merész digitális megoldásaival, fáradhatatlan lendületével és páratlan kreativitásával. 2021-es, „Canvas” elnevezésű tavaszi–nyári kollekciójának bemutatása óta a sajtó egyszerűen csak úgy méltatja őket, mint „a jövő sztenderdjeinek hírvivői”.

A Vanguardsról bővebben

A Vanguards egy 2020-ban alapított befektetési platform, amely az EXIM Exportösztönző Magántőkealap támogatásával indult, vezetője a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. igazgatója, Gubicza Ágoston és Baldaszti Péter, a Nanushka divatmárka társtulajdonosa és vezérigazgatója. A Vanguards célja a modern luxus jövőjének építése, az üzleti növekedés, valamint a fenntarthatóság ideális egyensúlya mellett. A Vanguards alapértékei: a vállalkozói gondolkodásmód, a kreativitás hangsúlyozása és a fenntarthatóság.

A platform nagyszerűsége és erőssége abban áll, hogy olyan módon valósítja meg a tudásmegosztást, a szinergiák kihasználását és az erőforrásokkal való költséghatékony gazdálkodást, hogy eközben minden részt vevő brand meg tudja őrizni a függetlenségét és integritását. A Vanguards ajánlata egy olyan befektetési és menedzsmenttámogatási rendszer, amelynek keretében egyszerre és egyenlő hangsúllyal biztosított a részt vevő márkák identitása, függetlensége és növekedése, aminek segítségével az 1–10 millió eurós bevételi szintről akár az 50 millió eurós bevételi szintre vagy magasabbra is eljuthatnak.

A csoporthoz tartozik jelenleg a Nanushka és az AERON kortárs női divatmárka, az elképesztő sebességgel növekvő SUNNEI olasz női és férfiruhamárka, valamint a Skala divatkereskedelmi megoldás.

A GB & Partnersről bővebben

A GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. a kezelt vagyon alapján a legnagyobb magyarországi független kockázati- és magántőkealap-kezelő, amely 2019-ben a hazai kockázati tőkealap-kezelők közül elsőként vált a rangos Invest Europe, a világ legnagyobb magántőke-kezelők szövetsége teljes jogú tagjává. Célja, hogy olyan cégekbe fektessen be, melyek céltudatosak és merészek, hiszen a befektetett összeg folyósításán túlmenően az alapkezelő professzionális cégvezetési, stratégiai, adott esetben értékesítési támogatással is hozzájárul a cég fejlődéséhez, prosperálásához, ami a felek alapvető, közös érdeke. Ez vezetett a Vanguards létrehozásához is, amely mind a vezetői, mind a stratégiai és értékesítési érzékeket magában foglalja.

Az EXIM Exportösztönző Magántőkealapról bővebben

Az EXIM Exportösztönző Magántőkealap küldetése a magyar magántőkepiac fellendítése. Az alapkezelő GB & Partners célja olyan társaságokba befektetni, amelyeknek elsődleges célja a külföldi terjeszkedés.

 

 

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

 

Amerikában egy elsős tanár 'szexuális furcsaságairól' beszél a diákjainak

Egy első osztályos tanárnő, kedvenc pillanatai mindig azok, amikor a diákjai furcsaságairól kérdezik.

Ők merik kioktatni Kövér Lászlót?

Ők merik kioktatni Kövér Lászlót?

Önkritika, az nincs, gyűlölködés, az van. Nézzük meg, kik követelik a házelnök lemondását!

Nőtt a genderideológiát elutasítók száma Magyarországon

Az Alapjogokért Központ új közvélemény-kutatásából kiderült, hogy hazánkban egyre többen utasítják el a genderideológiát és annak állításait.

Már nemcsak a múltat akarják elpusztítani, hanem a jövőt is

Már nemcsak a múltat akarják elpusztítani, hanem a jövőt is

Elképzelhető, hogy a woke-ideológia követői már nemcsak a múltat akarják eltörölni, hanem tönkre akarják tenni a jelent, és a jövőt is irányítani akarják.

A Notre-Dame is a woke-ideológia áldozatává válhat

A Notre-Dame is a woke-ideológia áldozatává válhat

A 2019-es tűzvészben megsérült katedrális külsejét az eredetinek megfelelően állítanák helyre, a belső tér viszont bizarr átalakítás áldozata lehet.

A Népszava elismerte Kövér igazságát, ami orrba verte az ellenzéket

A Népszava elismerte Kövér igazságát, ami orrba verte az ellenzéket

Úgy fest, gumicsonttá kezd silányulni Kövér László házelnök másfél évvel ezelőtti, a balliberális portálok révén a napokban kiszivárogtatott beszéde.

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
A 888.hu a kényelmesebb böngészés érdekében cookie-kat használ. Részletes leírás ELFOGADOM
Vissza az oldal tetejére