Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Simicskáék most messze rúgták a pöttyöst

2015.10.20. 13:29

A Gazdasági Versenyhivatal szerint ugyanis a Fonyó-féle ügyletre nincs engedély.

De lássuk kronológikusan, hogy is jutottunk el idáig.

Hogy ki kinek adta el a csatornát korábban, arról már írtunk. 

Izgalmasabbak az elmúlt hét eseményei:
Október 13.: Fonyó Károly titokban lecsap a TV2-re.
Október 15.: Andy Vajna bejelenti, hogy megvette a TV2-t.

Szintén aznap Simicskáék is nyilvánosságra hozzák, hogy ők ezt már előbb megtették. A dolgozók úgy tudják, hogy Vajna a tulajdonos, este ennek szellemében ünneplik a csatorna 18. szülinapját. Simon Zsolt és Yvonne Dederick, a korábbi tulajdonosok viszont nem mókázhatnak vidáman, mert őket Fonyó Károly kirúgta.

Október 16.: Simon Zsolt és Yvonne Dederick, a TV2 ügyvezetői úgy tájékoztatják a dolgozókat, hogy ők Andy Vajnának adták el a tévét.
Hétvége: csend és hullaszag
Október 19.: Fonyó Károly a cégbíróságon iktatja, hogy övé a TV2 – tudta meg a Népszabadság.
Október 20.: A Gazdasági Versenyhivatal bejelenti, hogy hozzájuk eddig nem érkezett engedélykérelem Fonyóéktól a csatorna megvásárlására, márpedig ekkora árbevételű cégek nem kerülhetnek egy kézbe a GVH engedélye nélkül – hangzott el az M1 híradójában.

A TV2 viszont egyre rosszabb helyzetbe kerül a sok tulajdonos miatt, mert a bizonytalanság a hirdetőkre is hatással van: ők ugyanis addig várnak, amíg nem tisztázódik a helyzet. Ez viszont több milliárdos veszteséget jelenthet a TV2-nek a Blikk információi szerint.

Lehetséges fordulat még, hogy Simicskáék bejelentik, hogy ők már korábban egy másik GVH-nál bejelentették a vásárlási szándékot, csak arra senki nem emlékszik.

Továbbra is kíváncsian várjuk a fejleményeket. Addig is nézzetek egy kis ATV-t...

 

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

Hagyják végre békén Cristiano Ronaldót!

Újabb fejezet íródik Cristiano Ronaldo katari történetében. A portugál sajtóhírek szerint a csapat legnagyobb sztárja haza akart utazni, miután nem számoltak vele a kezdőben a Svájc elleni mérkőzésen. A portugál szövetség és Ronaldo cáfolt, ám az esetet elsőként megszellőztető lap, a Record újabb részleteket osztott meg igaza alátámasztására.

A sapka esete a baloldallal

A sapka esete a baloldallal

Ha van sapka, az a baj, ha pedig nincs, akkor az. Döbbenetes, hogy a hazai ellenzék a 12 éves sorozatos vereségek után is képes ugyanazokat a hibákat elkövetni, mint egy évtizeddel ezelőtt. Képtelenek a fejlődésre.

Scholz dobbant a Twitterről?

Scholz dobbant a Twitterről?

Még azután is, hogy Elon Musk felvásárolta a Twittert, tombolnak a platformon az indulatok, amit a német kancellária is aggodalommal figyel. Alternatívák után is néznek.

Rendkívüli közleményről osztott meg bejegyzést Kocsis Máté

Az elmúlt napokban olyan pánikkeltő üzeneteket és hamis híreket terjesztett a dollárbaloldal a közösségi médiában, továbbá SMS-eken keresztül is, melyek szerint a lakossági megtakarításokat veszély fenyegeti, és emiatt az a legjobb szerintük, ha az emberek megszüntetik a bankbetéteiket – olvasható a bejegyzésben.

Rémhírterjesztő SMS-ek miatt indított eljárást a rendőrség

Rémhírterjesztő SMS-ek miatt indított eljárást a rendőrség

A kiküldött rémhírterjesztő SMS-ek szövege és Varju mai sajtótájékoztatójának címe szinte ugyanaz – írja a Magyar Nemzet.

Alapjogokért Központ: a magyarok többsége elutasítja a szankciókat

A felnőtt magyar lakosság többsége elutasítja az Európai Unió és az Amerikai Egyesült Államok által Oroszországgal szemben eddig bevezetett szankciókat – derül ki az Alapjogokért Központ legfrissebb kutatásából, amelynek eredményeit pénteken juttatták el az MTI-hez.

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére