Orosz rulett, ami Budapesten folyik – az emberek nem kérnek KariGeri dugódíjából
2022.07.07. 12:10
Lássuk tisztán a helyzetet!
Nincs 3-as metró – pontosabban van, csak a Göncz Árpád városközpont és Újpest-központ között közlekedik – folyamatos a dugó a városban a különböző felújítások miatt, ráadásul még a vonat sem úgy jár, ahogy kellene neki, hiszen Pestszentlőrinc és Üllő vasútállomás között csak egy vágányon közlekednek a vasparipák, szintén pályafelújítás miatt.
Elmondható tehát, hogy az agglomerációból képtelenség normális időkeretek között bejutni a városba!
Ezek után jött a hír, hogy Karácsonyék emelik a parkolási díjat, sőt, különböző menetjegyek és a pótdíjak árát is.
A hab a tortán azonban csak ez után következett, belengettek egy régi/új ötletet: a dugódíj bevezetését.
A fentiekből azt a következtetést vonhatjuk le, hogy Karácsony Gergelyék legfőbb ellensége nem az autós, hanem úgy általában
És akkor még az életveszélyes biciklisávokról a körúton, a méhlegelőkről és a Blaha Lujza téri felfordulásról még nem beszéltünk!
A dugódíj bevezetésének ötletét azonban az emberek nem fogadták kitörő örömmel.
Karácsony először megvalósította a DUGÓT. Azért, hogy most bevezethesse a DUGÓDÍJAT. Remélem a rá szavazó most élvezi a helyzetet a dugóban, a dugódíjjal karöltve.”
– kelt ki magából egy állampolgár egy, a dugódíjat taglaló bejegyzés alatt.
Valamit tudnak Geriék, közlekedési káoszt generálnak, aztán a dugók miatt még meg is sarcolják az embereket! Így kell ezt! Más országokban az ilyen vezetést már rég elkergették volna!”
– írta egy másik polgár.
Nem dugódíj kell ide, hanem eltörölni a hülye és balesetveszélyes bringasávokat, a lámpákat rendesen beállítani és nem akadályozni nagyon sok szolgáltatót a munkájában, a mentőt, a tűzoltót. Ami Budapesten van, orosz rulett, mert a mentők is akadályoztatva vannak, hogy időben kiérjenek, a tűzoltók szükség esetén szintén, a szolgáltatók is, mert ha valahol egy csőrepedés van, órákig folyhat például a szennyvíz egy ház nyakába.”
– a helyzeten egyébként a metrópótlóknak kijelölt útsávok sem segítenek.
A dugódíj annak népszerű, aki beszedi.”
– vonta le a konzekvenciát valaki.
Akik szerint „ezeknek végleg elment a csöppnyi maradék eszük is”, igazuk van.
Egészen biztosan meg lehetne oldani a Budapesti közlekedés helyzetét másképp is, csak az a helyzet, hogy a főpolgármester célja a sarcolás, s nem a polgárok életének megkönnyítése. Még válság idején sem.