Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Kovács Zoltán helyretette a médiadiktatúrázó Soros-hálózatot

Vincze Viktor Attila

2019.06.11. 14:20

Kovács Zoltán nemzetközi kommunikációért felelős kormányszóvivő az EUobserver lapnál megjelentetett válaszcikkében tételesen cáfolta a Magyar Narancs és a 444.hu megjelenését is támogató sorosista Media Development Investment Fund alapítványnak a magyarországi médiarendszerről és sajtószabadságról megfogalmazott hamis állításait.

Kovács Zoltán nemzetközi szóvivő az EUobserver egy korábbi, június 6-án megjelent és a balliberális szempontok szerint egyoldalúan elfogult véleménycikkére reagálva közölt most egy válaszcikket a nemzetközi médiumban.

A lap Magyarországgal és a magyar kormánnyal összefüggésben erősen negatív hangvételű korábbi cikkével kapcsolatban a szóvivő többek között felhívja az olvasók figyelmét arra a tényre, hogy a magyar média pártatlanságát megkérdőjelező szerző, Harlan Mandel elég ellentmondásos módon pont annak a Media Development Investment Fundnak az ügyvezetője, mely legalább 16,5 millió dollárt kapott Soros Györgytől. Emellett az alap számos korábbi igazgatója és bizottsági tagja is a Soros-féle Nyílt Társadalom Intézetek valamelyikéhez tartozott, ennek következtében pedig a szervezet gyakorlatilag megcáfolhatatlanul a „Soros-világ” része.

Az alapítvány Magyarországon is több baloldali liberális médiaorgánumot finanszíroz, köztük a Magyar Narancsot és a 444.hu-t, ezért egyáltalán nem jogos azt állítani, hogy a médiafinanszírozásban erősen érintett alapítvány pártatlan részvevője lenne a magyar médiapiacnak, hiszen gyakorlatilag egy bizonyítottan politikai programmal rendelkező befektető valójában. Azt is mondhatnánk, hogy ők azok, akik az információáramlás irányítására és manipulációjára szövetkeznek

írja Kovács Zoltán, hozzátéve, hogy persze nem ez a szervezet az egyetlen, amely különleges érdekek előmozdítására törekszik nemzetközi szinten. Májusban például a Politico írt a német Bertelsmann Alapítványnak az egész Európára kiterjedő politikai érdekérvényesítő törekvéseiről és erejéről.

Az államtitkár arra is kitér, hogy a magyar média jóval színesebb annál, mint amilyennek a véleménycikk szerzője beállítja. A magyar tévénézők 71%-a például az RTL Klub híreiből tájékozódik, és szintén ehhez a csatornához köthető az öt legnézettebb heti tévéadás közül négy. A magyarok 35%-a pedig leginkább az internetről tájékozódik, ahol a legnépszerűbb hírportál a szintén kormánykritikus index.hu. Mandel tudása szintén pontatlan a médiatörvénnyel kapcsolatban: az ugyanis

teljesen megfelel az európai normáknak.

OLVASTAD MÁR?

KOMMENTEK BETÖLTÉSE
Reggel 7:59

Reggel 7:59

Indítjuk a napot, tartsatok velünk!

Trump 2020-ban újból elindul az elnökségért

Trump 2020-ban újból elindul az elnökségért

Az amerikai elnök egy floridai nagygyűlésen tett fontos bejelentést.

Merkel rosszul lett a német himnusz alatt

Merkel rosszul lett a német himnusz alatt

Rosszul lett Angela Merkel német kancellár, amikor az új ukrán elnököt, Volodimir Zelenszkijt fogadta.

Este 7:59

Este 7:59

Ezek voltak a mai nap legfontosabb történései.

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
A 888.hu a kényelmesebb böngészés érdekében cookie-kat használ. Adatvédelmi tájékoztató ELFOGADOM
Vissza az oldal tetejére