Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Juhász Péter megint kamuzott

Bokor Gábor

2016.12.14. 19:28

A ballib média nagy csinnadrattával vette át Juhász Péter minden szavát, azonban a bíróság megállapította, hogy az Együtt politikusa hazudott, így szépen, mindenkinek helyreigazítania kell.

A Fővárosi Törvényszék hétfőn mondta ki, hogy az Együtt nevű 0,00000000000000001 százalékos támogatottsággal rendelkező heccpárt alelnöke, Juhász Péter valótlanul állította, hogy Rogán Antal Dubajban járt.

Juhász videóüzenetét azon nyomban átvette a balliberális média többsége, köztük a 444, a Népszava és az Index, akiknek most szépen sorban helyreigazítást kell közölniük.

Eddig Juhász Péterrel összefüggésben Rogán Antal és Belváros- Lipótváros Önkormányzata összesen 20 darab sajtó- és 2 darab személyiségi jogi pert nyert meg –írja az Origo.

A bíróság úgy vélekedett, hogy a mástól átvett információkért maga a sajtószerv felel, tehát a fent említett lapok nem győződtek meg Juhász Péter állításainak valóságtartalmáról,amelyek bizonyítottan hamisak voltak.

A Facebook-videóüzenetben a politikus azt mondta, hogy: „Rogán kicsekkolt az 5 csillagos Dubai Palm Hotelből. Ezt onnan tudjuk, hogy felhívtuk a hotelt. Mindezt azért tettük, mert valaki szólt, hogy ott látták Rogánt egy másik fickó társaságában. A másik fickót úgy azonosították, mint »az a csávó, aki eléd állt október 23-án a Kossuth téren«. Az a csávó nem más, mint Varga Lajos, a Valton Security tulajdonosa”.

Később a Valton is cáfolta, hogy tulajdonosa Dubajban lett volna.

Mikor más lapok is elkezdtek utánajárni a dolgoknak és bizonyítékot kértek, Juhász elmondta, hogy „sajnos képet nem vásárolok, így azzal most még nem szolgálhatok. Azonban a luxushotel portása elmondta, hogy ott szállt meg, így ezt már tudjuk. De látták halloweenpartiban, az Atlantis aquaparkjában, illetve bemenni a Mashreq bank helyi fiókjába”.

Azonban ismét kiderült, hogy Juhász hazudik.

Még az sem érdekelte az előbb említett médiumokat, hogy a Miniszterelnöki Kabinetiroda cáfolatként idézte a Külgazdasági és Külügyminisztérium közleményét, amely szerint Rogán Antal nem járt akkor az Egyesült Arab Emírségekben.

A Miniszterelnöki Kabinetiroda kérésére a tárcának az Egyesült Arab Emírségekbe akkreditált nagykövete érdeklődött az ország illetékes hatóságainál arról, hogy Rogán Antal a közelmúltban járt-e az ország területén. A hatóságok november 4-ei válasza szerint Rogán Antal az elmúlt egy hétben sem diplomata-útlevéllel, sem magánútlevéllel nem járt az EAE területén"

– állt a cáfolatban.

Juhász Péterrel összefüggésben Rogán Antal és Belváros-Lipótváros Önkormányzata összesen 20 darab sajtó- és 2 darab személyiségi jogi pert nyert meg.

Úgyhogy most nekik kell vezekelniük: 24.hu; propeller.hu; Blikk napilap; blikk.hu; ATV ; atv.hu; nol.hu; index.hu; 444.hu; nepszava.hu; Varju László; Gréczy Zsolt; Demokratikus Koalíció.

Na, ennyit rólatok. Cső!

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

„Abortuszkereső” weboldalt támogat Joe Biden

„Abortuszkereső” weboldalt támogat Joe Biden

A portálon főként gyermekeknek adnak tanácsokat.

Németországban bevezethetik a nem megválasztásának jogát

Németországban bevezethetik a nem megválasztásának jogát

Tizennégy éves kortól mindenki szabadon megváltoztathatja majd a nemét és a keresztnevét Németországban egy formálódó törvénytervezet szerint, amelyet csütörtökön mutattak be.

Véleménye miatt cenzúrázta Dr. Jordan Peterson pszichológust a Twitter

Véleménye miatt cenzúrázta Dr. Jordan Peterson pszichológust a Twitter

A Twitter cenzúrázta a kanadai pszichológust és bestseller-írót miután az eredeti nevén említette Ellen Page „transznemű színésznőt”, aki ma már „Elliot” néven szerepel, és férfiként azonosítja magát.

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére