Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Ilyen az, amikor nem a 444-esek írnak cikket a The New York Timesba

Filipp Dávid

2021.03.08. 12:35

A tényekkel nehéz vitatkozni, még akkor is, ha vágyvezérelt vagy.

A hazai balos sajtó által szentírásként kezelt amerikai The New York Times (NYT) folyamatosan frissülő táblázatban mutatja be, hogy miként alakulnak az oltási adatok világszerte.

A jelenlegi számok szerint Magyarország a 12. legjobb 100 főre vetített átoltottsági mutatóval (13,2 százalék) rendelkező ország a világon, az Európai Unióban pedig csak Málta áll előttünk.

Nem tudni pontosan, miért, de erről valahogy nem születettek hosszú cikkek a hazai baloldali sajtóban, pedig

ha visszamegyünk az időben nagyjából egy évet, akkor láthatjuk, hogy milyen olajozottan is működik a balos propagandahálózat.

Nagyjából egy hónapja jelent meg Magyarországon a koronavírus, amikor a The New York Times elérkezettnek látta az időt, hogy „beleszálljon” hazánkba. Ez idő tájt volt terítéken a koronavírus-törvény, és a parlament megszavazta, hogy a veszélyhelyzet idején a kormány a jogszabályoktól eltérő rendkívüli intézkedéseket hozhasson. Persze menetrendszerűen jött a diktatúrázás, rettegés, nyavalygás stb.

Áprilisban a NYT ezzel a címmel írt a hazai helyzetről: „Magyarország vezetője megragadta a hatalmat, hogy küzdjön a vírus ellen. Néhányan más okoktól tartanak” (Hungary’s Leader Grabbed Powers to Fight the Virus. Some Fear Other Motives). A cikk legelején, már a leadben leszögezték, hogy „Orbán Viktor miniszterelnök rendeleti úton kormányozhat. Az orvosok aggódnak, hogy nem arra fogja használni a hatalmát, hogy segítse a járvány elleni védekezést.”

Természetesen a magyar balliberális sajtó egy az egyben átvette az írást, amelyet Benjamin Novak és Patrick Kingsley jegyzett.

Előbbi egész véletlenül a Soroshoz köthető 444.hu munkatársa.

Ezt a portál saját maga árulja el egy korábbi anyagában, amely szintén ezen a módszeren alapul, csak akkor épp a magyar sporttámogatási rendszer szidalmazása volt terítéken.

A módszer ugyanez volt: Benjamin Novak írt egy cikket a The New York Timesba, azt pedig a 444.hu átvette. A cikk végén ráadásul leírták:

Benjamin Novak, a Times cikkének egyik szerzője a 444 angol nyelvű hírlevelének, az Insight Hungarynek is szerkesztője.”

Így működik a hálózat.

Egyébként rákerestem a 444-en, több kulcsszót is beírtam, de valamiért egyetlenegy beszámolót sem találtam a The New York Times adatainak bemutatásáról.

A tényeket nem érdeklik az álvalóság felépítésére irányuló kísérletek.

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

Videón, ahogy migránsok támadtak a Linz-ben a melegfelvonulásra

Videón, ahogy migránsok támadtak a Linz-ben a melegfelvonulásra

A migránsok valószínűleg sehol sem a szivárványos értékrendet vallják magukénak.

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére