Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Felkérdeztük az egykor nácikkal kollaboráló, most meleglobbit folytató Coca-Colát

Horváth József György

2019.09.11. 17:20

Érdekes választ kaptunk.

A Coca-Cola #LoveisLove kampánya heves vitát keltett a magyar közéletben, ugyanis nyíltan LMBTQ-lobbit folytatott a plakátjaival. A szintén a Coca-Cola termékcsaládjába tartozó Sprite jelenlegi reklámkampánya is érinti a témát, hiszen travikkal próbálják „népszerűsíteni” az italt. Persze ne gondoljuk, hogy a Coca-Cola valóban hinne bármilyen magasztos üzenetben, vagy képviselne bármilyen értéket, hiszen csak egy lelketlen multi, azaz csak a saját érdekeit képviseli. Az LMBTQ-szubkultúra népszerűsítése mostanában trendi dolognak számít Nyugaton, így a Coca-Cola nem csinált mást magyarországi reklámkampányával, csak meglovagolt egy hype-hullámot a „Pride-hónap” után. Valljuk be, nem aratott vele osztatlan sikert, hiszen a magyar emberek nem olyan túlérzékenyítettek, mint nyugati embertársaik, így idő előtt le is kerültek a homoszexuális párokat ábrázoló plakátok.

Nemrég feltettünk pár kérdést a Coca-Colának a jelenlegi és jövőbeli reklámkampányaival kapcsolatban. Íme:

  1. A botrány hatására volt-e visszaesés a termékeladások kapcsán?
  2. Milyen más etnikai, vallási, nemzeti kisebbségek mellett fognak még kiállni? Ha várható hasonló, mi lesz a fő üzenet?
  3. Lesz-e szolidaritási vagy figyelemfelhívó kampány az elnyomástól szenvedő közel-keleti kereszténység megsegítésére?
  4. Volt idő, amikor a náci Németország mellett foglalt állást a cég. Propagálták a berlini olimpiát is. Ezek tudatában Önök szerint mennyire hiteles a Love is Love kampány és az LMBTQ népszerűsítése? A pekingi olimpia mellett is kiálltak, sőt megvédték azt, miközben Kína erőszakot alkalmazott Tibetben.
  5. Önök hogyan ajánlják a Coca-Cola fogyasztását? Hidegen vagy melegen jobb a kóla? Van arról valamilyen kimutatásuk, hogy a fogyasztók hány százaléka szereti és issza melegen a kólát?
Kérdéseinkre a következő választ kaptuk:

„A Coca-Cola »Love is Love«, a szerelem sokféleségét bemutató kampányával értékek és emberi jogok mellé állunk, így elveinknek és értékrendszerünknek megfelelően támogatjuk az elfogadást, azt a szemléletet, hogy az emberek egyenlőek. A Coca-Cola Company összes márkájával minden ember oldalán áll, függetlenül a nemzetiségtől, vallástól, nemtől, életkortól, etnikai származástól, beszélt nyelvtől, hobbiktól és véleményektől. A Sprite jelenleg is futó kampánya, az #iloveyouhater a zaklatás és gyűlölködés ellen emel hangot, a NaturAqua ásványvíz pedig a magyarországi koraszülött-ellátás elkötelezett támogatója. A Cappy idén 10 olyan szervezetet támogat és hívja fel rájuk a figyelmet, melyek elkötelezetten azon dolgoznak, hogy jobbá tegyék a gyerekek életét. Politikai kérdésekben nem szeretnénk véleményt formálni. Általános, emberi jogi elveink, szemléletünk van. Többek között az, hogy mindannyian egyenlőek vagyunk.

Üdvözlettel:

Coca-Cola Magyarország”

A Coca-Cola valószínűleg szövegértési/-értelmezési nehézségekkel küszködhet, hiszen képtelen volt érdemben válaszolni a kérdéseinkre. Tehát, hogy értsük: a náci Németországban rendezett berlini olimpia egyik fő támogatója és szponzora írja magáról azt, hogy „elveik és értékrendszerük” van.

Aha.

Érdekes, milyen gyakran és élesen váltanak értékrendet, elveket és arcbőrt...

A Coca-Cola azt írja, hogy politikai kérdésekben nem szeretnének véleményt formálni. Tájékoztatnánk őket, hogy az egyenlőség, elfogadás stb. melletti kiállás is politikai álláspont. Azaz a Coca-Cola úgy politizál, hogy közben tagadja, hogy politikai lobbitevékenységet folytat. Politizál, de tagadja a politikai cselekvést. Ez az igazán arcpirító cinizmus.

Jobb, ha leszögezzük: a Coca-Cola az egyik legnagyobb és legöregebb multi, azok közül is az egyik leglelketlenebb multinacionális vállalat. Amikor azt állítják magukról, hogy valamilyen értéket vagy elvet képviselnek, egyszerűen hazudnak. Hazudnak a fogyasztóknak, a médiának, de még önmaguknak, a saját dolgozóiknak is. A Coca-Cola nem áll „minden ember oldalán”, hiába állítja azt. Csakis a saját céges, profitorientált érdekei oldalán áll, nem képvisel semmilyen értéket. A multi társadalmi felelősségvállalása is csak marketingtermék, valamilyen csilivili, megható vagy álságosan magasztos gúnyába rejtve.

A Coca-Cola azt állítja magáról, hogy a sokféleség és az egyenlőség oldalán áll. A sokféleség önmagában nem erény és nem is érték. Az egyenlőség milyensége és minősége is kérdéses. Hiszen milyen egyenlőség mellett tesz állásfoglalást a Coca-Cola? Talán az Isten előtti egyenlőség mellett? Aligha. A Coca-Cola legutóbbi kampányaival a szexuális egyenlőség mellett kampányolt. Mégpedig elvtelenül. Ugyanis ez az úgynevezett „egyenlőség” nem áll meg a melegeknél. A Coca-Cola reklámjainak üzenetét (love is love) és „elveit” értelmezve a cég a következőt üzeni: bárki bármilyen szexuális aberrációnak is hódol, egyenlő joga van a boldogsághoz. Love is love, tehát nincs megállás a homoszexuálisoknál, a sor tetszés szerint folytatható. Love is love, legyen szó állatról, tárgyról, bármiről. Ezt állítja a Coca-Cola.

A multik és az LMBTQ-jogok – a képmutatás csimborasszója

LMBTQ-jogok, hol is kezdjük. Nézzük egyből a Pride-ot, ami egy őszintétlen kapitalizált és kommercializált „lázadás”, görcsös próbálkozás a 21. századi „egyediség”, és egy új embertípus megteremtésére. Lázadás az ellen, hogy valakik el vannak nyomva, akik valójában nincsenek elnyomva, se üldözve, se megalázva. Egyének szintjén pedig egyik oldalról a túlzott vagy beteges extrovertáció kiélése, másik részről pedig tudatlan jóemberkedés álszolidaritással összekapcsolva.

Láthattuk nyáron, természetes, hogy az összes multi kivonul a Pride-ra, meg kell lovagolniuk ezt a hullámot, hiszen nekik ez PR-fogás. Az úgynevezett elfogadás. Csakhogy ezzel azt üzenik, hogy a munka világában számít a szexualitás és a szexuális elfogadás, miközben ez egy egészségtelen felfogás. A munkahelyen ugyanis nincs helye a nemi identitásnak. Hiszen egy munkahelyen a teljesítmény és az elvégzett munka alapján ítélik meg az embert. A munkahelyen vannak elvárások, így mikor a Coca-Cola álságosan az elfogadás mellett kampányol, ismételten hazudik, hiszen valószínűleg náluk is elvárás, hogy az ember normálisan legyen felöltözve, így valószínűleg a nagy elfogadás jegyében ők sem engednék meg, hogy valaki például így járjon be dolgozni:

Fotó: Kozma Zsuzsi

Így viszont zátonyra is fut a nagy elfogadás, amiről kiderül, hogy csak szlogen és átverés. A multik sem hülyék, nem fognak nőnek öltözött férfiakat, vagy affektáló drag queeneket alkalmazni. A munka világának ugyanis vannak szabályai.

Azonban ez a fajta PR-felfogás és hozzáállás már napjainkban is komoly gondokat jelenthet, hiszen rengeteg LMBTQ-szubkultúrát képviselő ember gondolja azt, hogy nemi identitása miatt kivételezett helyzetben van. Sokszor hallani már idehaza is, hogy nagyon sok meleg felveszi ezt a hozzáállást, és elsősorban nem a munkája és teljesítménye alapján határozza meg vagy pozicionálja önmagát, hanem a nemi identitása alapján, ami – lássuk be – igencsak káros. Hiszen elvárja a munkáltatótól, hogy kivételezzen vele, csak mert más a nemi identitása, sőt gyakran erre hivatkozva fogalmazzák meg követeléseiket. Ez pedig túlmegy mindenfajta nepotizmuson és munkahelyi korrupción. Ugyanis kevés ennél károsabb dolog van a munka világában.

OLVASTAD MÁR?

KOMMENTEK BETÖLTÉSE
Íme néhány bizonyíték arra, hogy mennyire nem fejlődött Budapest Tarlós István főpolgármestersége alatt

Íme néhány bizonyíték arra, hogy mennyire nem fejlődött Budapest Tarlós István főpolgármestersége alatt

A liberális kánon egyik alapérve Tarlós István újraválasztása ellen, hogy Budapest nem fejlődik. Ez 20 év Demszky után már önmagában nevetségesen hangzik, de azért mindig jó móka a liberálisok buborékjait kilyukasztgatni.

Olaszország megadta magát Brüsszelnek

Olaszország megadta magát Brüsszelnek

Lampedusán kapott partraszállási engedélyt az Ocean Viking civil hajón tartózkodó 82 migráns – jelentette be az olasz kormány szombaton, biztonságos helyként meghatározva a szigetet.

A politikailag korrekt bíró vigyorgása

A politikailag korrekt bíró vigyorgása

A rekordnépszerűtlen francia elnök egyébként az európai uniós választási vereség után mintha megértette volna, hogy első két elnöki éve maga volt a kudarc.

Novák Katalin: a gyermek a jövő közösségeinek az alapja

A gyermek a jövő közösségeinek alapja, a magyar jövőt azok a gyerekek és az ő gyermekeik fogják alakítani akiket ma vállalnak a szüleik – mondta az MTI-nek az Emberi Erőforrások Minisztériumának (Emmi) család- és ifjúságügyért felelős államtitkára Veresegyházán szombaton.

A Fehér Ház megerősítette, hogy megölték Oszama bin Laden fiát

A Fehér Ház megerősítette, hogy megölték Oszama bin Laden fiát

A washingtoni Fehér Ház nyilatkozatban jelentette be szombaton, hogy egy amerikai terrorizmusellenes műveletben meghalt Hamza bin Laden, az al-Kaida terrorszervezet meggyilkolt egykori vezetőjének fia, aki maga is kiemelkedő alakja lett a szervezetnek.

Szakértő: a Salvini nélküli új olasz kormány máris elvenné az uniós forrásokat a migránsokat át nem vevő tagállamoktól

Bár a Matteo Salvini részvétele nélkül létrejött új, baloldali olasz kormány csak néhány napja van hivatalban, máris előkerült az a retorika, hogy el kell venni az uniós forrásokat a migránsokat át nem vevő EU-tagállamoktól – mondta Párkányi Eszter, az Alapjogokért Központ elemzője szombaton az M1-en.

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
A 888.hu a kényelmesebb böngészés érdekében cookie-kat használ. Adatvédelmi tájékoztató ELFOGADOM
Vissza az oldal tetejére