Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Saját magát cenzúrázza a Népszava

Bertha László

2017.01.05. 19:28

A sajtószabadság felkent védelmezõi ismét hallgatnak. Sehol egy üres címlap, sehol egy petíció. Pedig most indokolt lenne a tõlük megszokott jajveszékelés. A csend persze nem véletlen, hiszen ismét az övéik miatt kellene szégyenkezni. A Népszava ugyanis arra vetemedett, hogy cenzúrázza a saját online felületét.
A sajtószabadság felkent védelmezői ismét hallgatnak. Sehol egy üres címlap, sehol egy petíció. Pedig most indokolt lenne a tőlük megszokott jajveszékelés. A csend persze nem véletlen, hiszen ismét az övéik miatt kellene szégyenkezni. A Népszava ugyanis arra vetemedett, hogy cenzúrázza a saját online felületét.

A Népszava szerdai nyomtatott verziójában Biró Marianna sajtómunkás terjedelmes cikkben írta meg, hogy „nem spórolnak az adófizetők pénzével a képviselőcsoportok”. Kiderül például, hogy a 29 tagú MSZP frakció csaknem 211 millió forintért kötött szerződéseket a tavalyi évben. Tételesen említi a Sapienza Kft. 24,99 milliós megbízását, megemlítve a cégről, hogy annak tulajdonosa az osztrák HORIZONT Handels AG, magyarországi képviselője pedig Simon Dénes. Majd azt is leírja, hogy a cég 30,5 millióért tanácsokat is adott az MSZP-nek.

A cikk felkerült a Népszava online felületére is, ám a fentiek már nem szerepelnek benne.

Ki tudja, talán abban reménykedtek, hogy senki nem veszi észre a cenzúrát, de pechjük, vagyis inkább Puchjuk van. A törlés ugyanis nem lehet véletlen, hiszen a HORIZONT Handels AG éppen az egykori MSZP-s pártpénztárnok, Puch László tulajdonában van, akárcsak a Népszava. A gazdáról meg ugye vagy jót, vagy semmit.

Puch László cége decemberben vásárolta meg a korábbi Geomédia-lapokat, vagyis a Népszavát, a Vasárnapi Híreket és a Szabad Földet. Az ezzel kapcsolatban kiadott közleményük szerint egyebek mellett azért történt mindez, hogy a „független és kritikus sajtó” hosszú távú finanszírozása megoldott legyen. Arról azonban a jelek szerint már nem lehet írni a Népszavában, hogy a lap tulajdonosa nem független az MSZP-től, pláne nem kritikus azzal szemben.

Emlékezetes, Puch László neve az MSZP székház biznisze kapcsán is felmerült. A székházat korábban üzemeltető Jókai 6. Irodaház Zrt. egyetlen részvényese a Puch-féle HORIZONT AG magyarországi fióktelepe, amelyet a fent említett Simon Dénes vezet. Simon nem mellékesen egykoron az MSZP gazdasági munkacsoportjában dolgozott. A budapesti HORIZONT a III. kerületi Bojtár utca 64–66. szám alá van bejegyezve, akárcsak a fent említett Sapienza Kft. A Sapienza vezetője pedig az a Török Ottó, aki a Gyurcsány- és a Bajnai-kormányban is sportügyekért felelős szakállamtitkár volt.

OLVASTAD MÁR?

KOMMENTEK BETÖLTÉSE
Este 7:59

Este 7:59

Ezek voltak ma a legfontosabbak.

Csoportosan megerőszakoltak egy 18 éves lányt, bíróság elé állnak a szíriai migránsok

Bíróság elé állnak Freiburgban a szíriai migránsok, miután egy diszkó mellett csoportosan megerőszakoltak egy 18 éves német lányt.

Most Karácsonynak állt a zászló, Gyurcsány viszont nem fog belenyugodni

Most Karácsonynak állt a zászló, Gyurcsány viszont nem fog belenyugodni

Az ellenzéki előválasztás véget ért, de a roncsderbi folytatódik.

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
A 888.hu a kényelmesebb böngészés érdekében cookie-kat használ. Adatvédelmi tájékoztató ELFOGADOM
Vissza az oldal tetejére