Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Riadót fújt a Soros-hálózat a listánk miatt

Sümeghi Lóránt

2017.09.08. 16:48

Mint ismert, nemrég gyûjtést közöltünk azokról a külföldön akkreditált sajtómunkásokról, akik leplezetlenül Soros György amerikai milliárdos szócsöveként próbálják lejáratni a magyar kormányt és Magyarországot a nemzetközi sajtóban.

Mint ismert, nemrég gyűjtést közöltünk azokról a külföldön akkreditált sajtómunkásokról, akik leplezetlenül Soros György amerikai milliárdos szócsöveként próbálják lejáratni a magyar kormányt és Magyarországot a nemzetközi sajtóban.

A nemzetközi visszhang alapján úgy látjuk, érzékenyen érintette a Soros-hálózat tagjait a hír.

Miután a baloldali sajtómunkások safe space-eként számon tartott Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) cikkünkre reagálva többek között kifejtette, hogy

a hatályos magyar jog szerint sem Soros Györggyel szimpatizálni, sem a pénzember közvetett tulajdonában álló médiaterméknél dolgozni nem számítana büntetendő vagy a tisztességes újságírói munkavégzést akadályozó tényezőnek."

Ezzel elismerik az általunk feljegyzett propagandisták Soros iránt táplált szimpátiáját, és valamilyen kifürkészhetetlen oknál fogva a nemzetközi sajtóban is elkezdett körbefutni a listánk.

A 888.hu cikkével foglalkozó AFP francia hírügynökség – amely írásában Soros György neve mellé a filantróp (!) jelzőt biggyesztette – a MÚOSZ közleményére hivatkozva elítéli az általunk közölt gyűjtést. A hírügynökség azt írja: 

az Orbánhoz közel álló lap nyolc újságírót nevezett meg, akik külföldi médiumoknak dolgoznak"

Ezt követően hozzáteszik, hogy "a 888.hu állítása szerint

a nemzetközi sajtó általános hozzáállása Magyarország kapcsán többnyire elfogult, stigmatizáló, előítéletes és propagandaszerű."

A Soros-lánc riadóztatásának köszönhetően egyébként nemcsak az AFP foglalkozott a 888.hu-val, hanem péntek délutánig

  • a francia Le Devoir című lap;
  • a szintén francia nyelven megjelenő Hulala
  • az angol nyelven megjelenő France24 hírportál;
  • és a szintén angol nyelven megjelenő Pulse nigériai hírportál is.

Az AFP anyaga egyébként érdekes módon kihagyta azt az általunk is megállapított tényt, miszerint az elviekben független, ám valójában kriptokommunista MÚOSZ-nak az a Hargitai Miklós az elnöke, aki korábban a Népszabadságnál (†) tevékenykedett, majd társaival – a szolidaritás jegyében – kitúrtak néhány embert a Népszavától

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

Harcot hirdetett a BBC elnöke a liberális elfogultság ellen

Harcot hirdetett a BBC elnöke a liberális elfogultság ellen

Meglepő és cseppet sem mulatságos kijelentést tett a Sunday Times-nak adott interjújában Richard Sharp. A BBC elnöke elismerte, hogy a független és hiteles tájékoztatásáért agyondicsért brit műsorszolgáltató „kemény harcot folytat a liberális elfogultság ellen”, ráadásul túlságosan London-központú.

A kormánynak az ellátásbiztonságért is harcolnia kell, a Twitter felfüggesztette Kanye West fiókját

A kormánynak az ellátásbiztonságért is harcolnia kell, a Twitter felfüggesztette Kanye West fiókját

Valamint jelentős élelmiszerromlással kell szembenézniük az élelmiszerláncoknak az áramkimaradás miatt Franciaországban.

Meloni: elfogadhatatlan, hogy az emberkereskedők irányítsák a migrációt

Párizs és Berlin szigorú befogadási politikát folytat, miközben Rómának nyitást diktál a tömeges migráció előtt – jelentette ki Giorgia Meloni, Olaszország jobboldali miniszterelnöke a La Repubblica című olasz napilapnak vasárnap.

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére