Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Ömlik a Soros-pénz a 444-be

888.hu

2016.05.11. 17:18

Ki pénzeli a 444-et? A független fiatalbalos portál nemrég ünnepelte a harmadik szülcsinapcsiját. Ennek okán UP, a fõszerkesztõ egy terjedelmes interjút adott a Kreatívnak, melyben elfelejtette megemlíteni, hogy ki is pénzeli õket.

A Mandineren foglalták össze, hogy ki finanszírozza a 444.hu-t. A cikkből kiderül, hogy a szálak Soros Györgyig érnek. Mondjuk ezt eddig is tudtuk, hiszen a Válasz már régebben megírta. Ám, Uj Péter miközben kifejtette, hogy ők találták ki a sárga kiemelést, a bulletpointokat, a vicces képaláírásokat és az Atya Úristent elfelejtette megemlíteni, hogy honnan jön a zsozsó. Csak annyit árul el a tisztelt nagyérdeműnek, hogy a lapnak „kifejezett küldetése, hogy támogassa az újságírók, szerkesztők autonómiáját”, és védettséget ad „a sajátosan maffiásodási tüneteket mutató” hazai médiapiacon a portálnak. 

„Túl fogunk élni mindenkit” - mondja a 444 főszerkesztője. 

Balogh Ákos Gergely, a mandiner főszerkesztője világosan elmagyarázza, hogy a 444 és a Magyar Narancs is  Soros nélkül nem tudna meglenni a zord vadkapitalista körülmények között. 

A 444.hu-n és a Magyar Narancs hetilapban résztulajdonos Media Development Investment Fund amerikai befektetési alap a Soros-hálózat része.   

Az MDIF-nek nem a SME volt az egyetlen ismert médiabefektetése a térségben, a Magyar Narancsba is beszálltak, kétszer is – egyszer 2000-ben, egyszer 2012-ben, és a mai napig ők finanszírozzák a független hetilapot.

Mit kell tudni Sorosék befektetési alapjáról:
  • az MDIF nem piaci alapon működő befektetési alap, hanem egyéb szempontok szerint döntő nonprofit szervezet;
  • az MDIF a Soros-hálózat része, az Open Society Foundation egyik legnagyobb támogatottja;
  • a 444 kiadójának egyik vezető tisztségviselője, Marie Nemcova a Soros-alapítvány prágai programigazgatója volt, mielőtt az MDIF-hez került volna;

Ha, egy globális oligarcha áll a hátad mögött, akkor, az ad némi védettséget, kétségtelen. 

Érdekes adalék, hogy a 444 munkatársa lekurucinfózta az ATV-t, és a Hit Gyülekezetét. Horváth Bence szerint:

"az atv meg persze főleg mögöttük a Hit Gyülekezete (és az mögött meg persze a Fidesz) már eddig is nagyon súlyosba tolta a sima félelemkeltő félkamu hírek terjesztését menekültügyben, de ma konkrétan átpörögtek a kuruc/migránsvadász szintjére”

(Mandiner, 444, válasz, a képet a megboldogult cinktől csórtam)

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

Tarlós István szerint a Városháza-ügynek a rendőrségen a helye

A jelenlegi Városháza-ügyet aligha lehetséges egy önkormányzati vizsgálóbizottság keretei között tisztázni – mondta egy interjúban Tarlós István. A korábbi főpolgármester szerint a tömegközlekedés működési felfüggesztésének ötlete is csak egy buta blöff volt Budapest vezetése részéről.

Orbán Viktor Románia új kormányfőjének: a szomszédok számíthatnak egymásra

Nicolae Ciucă Románia miniszterelnökévé választása alkalmából Orbán Viktor levélben fejezte ki gratulációját – közölte az MTI-vel Havasi Bertalan, a miniszterelnök sajtófőnöke szombaton.

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
A 888.hu a kényelmesebb böngészés érdekében cookie-kat használ. Részletes leírás ELFOGADOM
Vissza az oldal tetejére