Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Milliókkal tömték ki Gyurcsányné kampányát az európai szocialisták

888.hu, Origo

2020.11.26. 09:53

Több millió forinttal támogatta a Szocialisták és Demokraták Progresszív Szövetsége (S&D) Gyurcsányné Magyarországra irányuló kampányát – derítette ki a Facebookon elérhető adatokból az Origo. Gyurcsány Ferenc feleségének egyik kisfilmjét is a Demokratikus Koalíció (DK) európai pártcsaládja készítette, most kiderült, ezen felül is rengeteg pénzt költenek rá.

A napokban az S&D logójával ellátott videók bukkantak fel Gyurcsányné és más DK-s politikusok Facebook-oldalán, amelyek főszereplője többnyire Gyurcsány Ferenc pártelnök felesége. Az egyikről az Origo is beszámolt:

a baloldali politikus a közel egyperces felvételen a szokásos kampánymondatait ismételgette, és Brüsszelt reklámozta.

Nem véletlenül, hiszen a végén egyértelművé vált, hogy

azt fizetett Facebook-hirdetés formájában az európai szocialisták finanszírozták.

Később kiderült, hogy nem csupán egy kampányanyag kering a legnagyobb közösségi oldalon, hanem ennél jóval több. És ami ugyanilyen fontos:

ezek mindegyikét az S&D pénzelte.

Azaz

a Gyurcsány-párt külföldi pénzből indított kommunikációs offenzívát a kormány járványügyi intézkedései ellen.

Az Origo ezért megnézte, hogy mennyi az annyi: a Facebook-oldalán elérhető adatok szerint

Gyurcsányné eddig 2 860 559 forintot kapott a brüsszeli szocialistáktól.

Ez hozzávetőleges értéknek tűnik, ugyanis az Origo számításai szerint a valós összeg ennél egyértelműen nagyobb, közelít a 3,5 millió forinthoz.

Ezek a Facebook-költések csupán az elmúlt hét napra vonatkoznak. Feltűnő, hogy

amíg az európai szocialistáktól megközelítőleg három, három és fél millió forint érkezett, addig a DK ebben az időszakban csupán 150 ezer forintért reklámozta vezető politikusát.

Az első, S&D által finanszírozott hirdetés hétfőn bukkant fel, a reklámanyagok azóta valósággal elárasztották a közösségi oldalt. Jelenleg egyébként százas nagyságrendben futnak a fizetett posztok, ami jól jelzi a kampány intenzitását.

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére