Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

„Lányagyam van, de fiútestem”

888.hu

2021.08.11. 15:10

A „sokszínűség”, „erőszakmentesség” és „integráció” címszavak alatt országszerte megtalálhatók az iskolai könyvtárakban azok a kiadványok, amelyek a genderideológia különböző tanait hirdetik. Az LMBTQ-témájú mesekönyvek megjelenése az iskolákban azonban nem segít, hanem árt a gyerekeknek, állítja egy kutató.

 

Mint a szakember mondja, a kutatások azt mutatják, hogy veszélyes lehet a gyermek mentális egészségére, ha túl korán szembesül szexuális tartalmakkal. Felszólítják a szülőket, hogy tájékozódjanak az iskolákban, miről tanítják a gyerekeiket – írja a v4na.com.

Egyre több szexuális tartalommal terhelik a gyerekeket az amerikai iskolákban az „átfogó szexuális nevelés” és az „elfogadás” jegyében, figyelmeztet a The Heritage Foundation nevű konzervatív think tank kutatója. Jared Eckert szerint azonban

ez komoly kockázatot jelent a gyermekek egészséges mentális és későbbi szexuális fejlődésére is

– olvasható a The Daily Signal, a szervezet hírportálja cikkében.

Felhívják a figyelmet arra, hogy a gyerekeket progresszív könyveken keresztül is érzékenyítik különböző LMBTQ-témákban, és fokozatosan szivárog be az iskolákba a genderideológia ezeken a mesekönyvnek álcázott propagandakiadványokon keresztül.

A The Daily Signal több ilyen könyvet is bemutat. Az egyik legelső, amely bekerült az iskolák könyvtáraiba és tanterveibe, az „I am Jazz”: egy Jazz nevű transznemű lányról szól, aki bár fiúnak született, már gyerekkora óta lányként éli az életét.

A könyv olyan egyszerű mondatokkal mutatja be a transzneműséget, mint „lányagyam van, de fiútestem. Ezt hívják transzneműnek. Így születtem.”

A könyv egyébként igaz történeten alapul. Szerzője Jessica Herthel, a transzneműek jogainak szószólója és maga Jazz Jennings, akiről a könyv szól. Utóbbiról egyébként a TLC csatorna is forgatott valóságshow-t.

A „They She He Me: Free to Be!” című kiadvány arra tanítja a gyerekeket, hogy nem csak a nőnemű „she” és a hímnemű „he” névmással utalhatunk egy-egy személyre, és nemcsak fiúk és lányok vannak a világon, hanem olyanok is, akik nemi szempontból semlegesek.

Például „a hercegnő fiúról” is külön könyvet adtak ki. A „hercegnő fiú” egyébként egy négyéves kisfiú, aki a történet szerint lányos ruhákban jár, és „úgy táncol, mint egy gyönyörű balerina”.

De a gyerekek olvashatnak a herceg és a lovag románcáról egy klasszikus tündérmese átdolgozásában, és két hímnemű pingvin egymás iránt érzett szerelméről egy másik könyvben.

Az, hogy ezekben a könyvekben a biológiai ismeretek hiányosak, már korábban kiderült, ennek ellenére meglepő lehet, amikor az érzékenyítés arra a szintre jut, mint a „Neither” című mesekönyv esetében, hogy az emlősöket madarakkal párosítják.

Nyilván a könyv célja a nemi sokszínűség bemutatása lenne, de inkább csak azt éri el, hogy a gyerekek teljesen összezavarodnak, és azt hiszik, a nyuszinak és a madárkának lehetnek közös utódai. Minimális biológiai tudással felvértezve azt is tudhatnák a propagandisták, hogy még az eltérő fajú emlősök sem tudnak közös utódot nemzeni. Persze van néhány kivétel, ilyen például a ló és a szamár közös utóda, az öszvér.

A „Who Are You?” című mesekönyvben még egy forgatható kereket is találnak a gyerekek, amelyen beállíthatják, hogy milyen testük és milyen identitásuk (például „néha lány, néha fiú”) van, és hogy mit szeretnek csinálni.

Jared Eckert kutató szerint azon túl, hogy a könyvek szexuális tartalmú üzenetek közvetítenek a gyerekeknek, a mentális egészségre nézve is komoly aggályokat vetnek fel.

A kutatások azt mutatják, hogy ha a kicsik túl korán szembesülnek szexuális tartalommal, az később

rossz mentális egészséghez, kockázatos szexuális viselkedéshez, sőt felnőttkori pornográfiafüggőséghez vezethet.

Még ha a gyerekek nem is értik pontosan, hogy mit látnak vagy hallanak, az üzeneteket elraktározzák, azok alakítják a személyiségüket, mondja Eckert. Hozzáteszi, hogy az ilyen könyvek bemutatása vagy népszerűsítése az iskolákban nem segít a gyerekeken, hanem árt nekik.

Egy kaliforniai tanár, Brenda Lebsack, aki iskolai körzetének igazgatótanácsi tagja is, nap mint nap szembesül a problémával. Ő arra biztatja a szülőket, hogy tájékozódjanak gyermekeik iskolájában, érdeklődjenek, hogy milyen szexuális tartalmú könyvek találhatók a könyvtárban, milyen kiadványokat használnak fel a tanórákon, és általában milyen nemi identitással kapcsolatos tanórákat terveznek megtartani a gyerekeknek.

Lebsack kiemelte, hogy

az iskolai könyvtárak polcain a „sokszínűség”, „erőszakmentesség” és „integráció” címszavak alatt országszerte megtalálhatók a genderideológiát hirdető könyvek, amelyek összezavarják a gyerekeket saját nemüket illetően.

Ha a szülők tájékozódnak, szembe tudnak szállni a szélsőbaloldali narratívával, más szülőkkel összefogva felszólalhatnak ellene a nyilvános iskolaszéki és testületi üléseken.

Az pedig, hogy a szülők tájékozódjanak, nagyon is indokolt, hiszen az elmúlt hónapokban számtalan olyan esetről lehetett hallani, hogy az iskolákban a szülők tudta nélkül zajlott a gyermekek érzékenyítése.

 

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére