Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

A magyar nõk szerint akiben ez megvan, az a szép

Tóth Dalma

2017.10.14. 20:58

A nemzetközileg ismert magyar divatmárka, a Cango&Rinaldi arra kereste a választ, hogy a magyar nõk mit gondolnak a szépségrõl, mennyire tartják fontosnak a külsõségeket, és hogyan hat önképükre a közösségi média.

A magyar nők többsége, 48 százalékuk úgy gondolja, hogy az a szép, aki harmóniát sugároz, negyedük szerint az, aki örömet okoz, 20 százalékuk pedig úgy véli, hogy a szépség titka az egyediség – írja az Origo.

A tökéletes szépségnek Eva Mendes színésznőt tartják. Utána jön Audrey Hepburn, majd Scarlett Johansson.

Kedves férfiak, ne fukarkodjatok a dicsérő szavakkal, mert a magyar nők több mint 40 százaléka akkor érzi magát a legszebbnek, amikor dicséretet kap egy számára fontos személytől. A második legtöbb válasz alapján a nők akkor érzik magukat a legszebbnek, ha a pasijuk azt mondja, hogy szépnek találja őt.

A nők közel fele a humorát és az intelligenciáját veti be, ha hódítani akar. A külsőségeket kevesen tartják fontosnak hódításkor. Csak 12 százalékuk szerint segít a kedvenc ruha és az ékszer abban, hogy sikeresebbek legyenek pasizás terén. A vörös rúzs és a magassarkú pedig utolsó helyen végzett e tekintetben.  

A válaszadók több mint fele, 56 százalékuk szerint akkor igazán szép valaki, ha látszik, hogy jól érzi magát a bőrében.

A belső szépség tekintetében a válaszadók szerint a legfontosabb érték a báj és a kedvesség (43%), ezt követi a kiegyensúlyozottság (32%) és a magabiztosság (16%).

A nők 73 százaléka azt állítja, hogy nem befolyásolják önbizalmát a közösségi médiában közvetített tartalmak, de a válaszadók fele érezte már rosszul magát az általa követett hírességek tökéletes képei miatt.

A kutatás egyik fontos megállapítása, hogy a magyar nők örömmel fogadnák, ha kedvenc márkájuk nem modelleken, hanem hozzájuk hasonló hétköznapi személyeken mutatná be termékeit.A nő valódi szépsége belülről fakad, és nem csupán a testrészeink arányossága szabja ezt meg"

– mondta Csángó Tamás, a Cango&Rinaldi alapítója. 

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére