Ugrás a tartalomhoz
" Csatlakozz a lázadókhoz!”
hajrá, magyarok!
 
 
 
 

Mindent vitt a Vizes VB megnyitója

2017. július 17. 17:41

Hiába a sok fikázás, a számok nem hazudnak: a Vizes VB megnyitója volt a legnézettebb műsor pénteken.

A 2017. július 14-én zajló, több mint kétórás megnyitót három csatorna közvetítette élőben: az M4 Sport, a Duna TV és a Duna World. A három csatornán együtt 877 ezren nézték az ünnepséget, ami a megnyitó idejében tévénézők 27,2%-át jelentette — írja az MTI.

Ez azt jelenti, hogy a televíziónézők közel harmada a Vizes VB-nyitányt kísérte figyelemmel.

Legtöbben, 528 ezren, az M4 Sport csatornán követték az eseményt, 245 ezren a Duna csatornán, és 104 ezren pedig a Duna World csatornán látták a látványos megnyitót. Az M4 Sport a legnézettebb csatorna volt a megnyitó idejében, az esemény idejében tévézők több mint 16 százaléka választotta pénteken este ezen a csatornán a nyitóünnepséget.

Fotó: MTVA - Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap

Több mint 1,9 millióan voltak, akik legalább egy percet láttak az élő megnyitóból, de egy átlagos néző közel egy órát, 56 percet látott belőle. Pénteken késő éjjel és szombaton összesen négyszer ismételte meg az ünnepséget az M4 Sport és a Duna World.

Az ismétlésekkel együtt több mint a népesség negyede (25,7%-a, 2 millió 242 ezer fő) látott legalább egy percet a megnyitóból.

A FINA2017 vizes vb-hez kapcsolódó műsorszámok pénteken az M4 Sporton bőven százezres nézettségek felett teljesítettek, és nem volt ez másképpen szombaton, és vasárnap sem, azzal a különbséggel, hogy a pénteki százezres nézettségek kétszáz- majd négyszázezres számokat értek el napközben, ezzel az M4 Sport közönségaránya a teljes napra nézve 8,1 százalékot ért el szombaton, és 11,5 százalékot vasárnap.

Az M4 Sport online is jól teljesített a hétvégén: péntek-szombat-vasárnap 100 ezernél is több egyedi látogató kereste fel az m4sport.hu portált, akik összesen több százezres oldalletöltést generáltak.

OLVASTAD MÁR?

hajrá, magyarok!
 
 
 
 

Szabadon lehet kommentelni, a vélemény szabad, viszont a gyűlöletkeltésért, személyi integritás megsértéséért mindenki maga felel.

Elérkezett a jövő egy zalai kórházban

Elérkezett a jövő egy zalai kórházban

közeleg a tél

Nem akármilyen fejlesztést jelentettek be a vidéki kórházban.

Megfosztottak egy ukrán kormányzót ukrán állampolgárságától

Megfosztottak egy ukrán kormányzót ukrán állampolgárságától

amerika, london, párizs

Petro Porosenko ukrán elnök rendeletben döntött Miheil Szaakasvili volt odesszai kormányzó és Georgia egykori államfőjének ukrán állampolgárságáról - írja az MTI.

Irán fegyverkezésbe kezd, válaszul az amerikai szankciókra

Irán már megszokta, hogy a szankciók árnyékába éljen és tovább növeli védelmi képességeit válaszul a legújabb amerikai szankciókra - mondta Hasszán Roháni iráni miniszterelnök.

Atommal fenyeget Észak-Korea

Atommal fenyeget Észak-Korea

amerika, london, párizs

A kemény fenyegetéshez elég volt egyetlen nyilatkozat a CIA igazgatójának részéről.

Egy évvel ezelőtt gyilkolták meg brutálisan a dzsihadisták a francia papot

Egy évvel ezelőtt gyilkolták meg brutálisan a dzsihadisták a francia papot

amerika, london, párizs

Éppen egy évvel ezelőtt, július 26-án gyilkolták meg Jacque Hamel katolikus papot misézés közben, rá emlékeztek a mai napon - számol be a Hirado.hu.

Német dzsihádista nőket találtak Moszulban

Az Iszlám Állam terrorszervezethez tartozó öt német nőt vettek őrizetbe Moszulban - jelentette a dpa német hírügynökség az iraki terrorellenes erők egyik tisztségviselőjére hivatkozva.

Vajon sikerül-e a nagy ellenzéki összekapaszkodás?

Vajon sikerül-e a nagy ellenzéki összekapaszkodás?

kinyílott a pitypang

A Jobbik, az MSZP és az LMP összefogását sürgetik értelmiségi körök Róna Péter közgazdász, az LMP programírójának vezetésével - értesült a Magyar Idők. A lehetséges együttműködésről meg is kezdődtek az informális egyeztetések, az alku legnehezebb részét a lap szerint az MSZP jelenti.

Korábban is milliárdokat kapott az Index és az RTL

Korábban is milliárdokat kapott az Index és az RTL

közeleg a tél

Hangosan sivalkodik az ellenzéki sajtó az állami reklámköltésekről, érdekes módon azonban ezek a médiumok (Magyar Nemzet, Index, RTL-csoport) a baloldali, majd a későbbi, 2010-2014 közti időszakban egy rossz szót sem szóltak az állami hirdetések miatt.

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére