Ezek a cégek reklámoznak az idei Superbowl-on
2016.02.07. 13:57
Mindössze 30 másodpercért 5 millió dollárt fizetnek azok a cégek, akik az eseményen reklámozni szeretnének. Ezek a másodpercek pedig tele vannak a világ legismertebb színészeivel és leglátványosabb megoldásaival. Gyakorlatilag nincs felső határ.
Íme egy válogatás azokból az eddig megjelent reklámszpotokból, melyekre ma esti megarendezvényen számíthatunk majd.
Ha ezt az autót vezeted, úgy fogsz üvölteni, mint a pofa a videóból...
Az Adobe reklámjának sok köze nincs magához a termékhez, de elég szépen rávilágít arra a pánikra, amit a marketingesek éreznek, amikor nem tudják, bejön-e a reklám... Nem spoilerezek tovább, ez az egyik kedvenc :D
Amikor egy régi űrhajós újra érezheti a felszálláskor tapasztalt G-ket...
A sörreklám az amerikai elnökválasztások kampányszelét lovagolta meg. Szemmel láthatóan nem volt egy olcsó forgatás...
A Colgate egy huncut társadalmi célzatú reklámmal rukkolt elő, üzenve, hogy zárjuk el a csapot, miközben fogainkat sikáljuk fogainkat, mert az általunk elpazarolt víz nagyon sok rászoruló ember szomját elolthatná. A fogkrémgyár látszólag a világ nagy problémáit oldaná meg, de persze ha nagyon bele akarok kötni, akkor meg pont a világ nagy problémáit használja fel saját üzenetének kommunikálására.