Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo
szatén
 
 
 
 

Boldogabb leszel, ha feladod ezt a 8 rossz szokást

2016. január 16. 20:58

Depresszió vagy akár egyéb mentális betegségek kialakulásával járhat néhány szörnyű, de mindennapos rutin, amelyekre jobb, ha ezentúl odafigyelünk.

A listát olvasva sokszor magunkra ismerhetünk. De ez nem gáz – népbetegségekről van szó, nem véletlenül hívják/hívjuk fel rájuk a figyelmet.

Az elkerülendő rossz szokások 8-as listája:

1. Lomha járás

A hangulatunk befolyásolja a testtartásunk, ez logikus. De kiderült, hogy fordítva is igaz! Megkértek embereket, hogy egész nap lomhán, pontosabban leszegett fejjel, görnyedt háttal és kevés karmozgással járjanak. Az eredmény: rosszabb kedvük volt, és több negatív emlékük maradt. Szóval emeljük fel az állunkat és húzzuk ki magunkat!

2. Folyamatos fotózás

Persze az Instagram és korlátlan mennyiségben tárolható digitális fényképek világában ez szentségtörésnek hat, de kutatások bebizonyították: aki folyamatosan csak fotózza a dolgokat, az utána alig emlékszik valamire is. Ne a lencsén vagy a telefonodon keresztül nézd a világot, a saját szemeddel örökítsd meg a szép képeket, az agyad meg fogja köszönni.

3. Mozgásszegény életmód

Kifogás mindig van, ebben sajnos sokan jók vagyunk. Pedig heti 3 edzéssel 19 százalékkal csökkenthetjük a depresszió kialakulásának valószínűségét. Sőt, minden egyes testmozgás hat százalékkal kisebbítette ezt a veszélyt. Agyunk már nagyon kicsivel is beéri: egy kis lépcsőzés, egy hosszabb séta, sokféleképpen javíthatunk életmódunkon.

4. Lazaság hiánya

Nem szabad túl komolyan venni az életet. Ha megbotlasz az utcán, nem az a jó reakció, hogy idegbajt kapsz vagy szégyenkezni kezdesz. Nevess magadon, nevess bármin, mert nincs ennél jobb gyógyír a mentális problémákra. Figyelj oda rá, hogy minden nap érjenek olyan pozitív ingerek, amelyek megnevettetnek.

5. Kevés alvás

Szakértők szerint az alvás mindent befolyásol. Érzelmi és értelmi képességeink, de még testünk működése is megsínyli, ha spórolni akarunk a pihenésen. Agyunk és szervezetünk az alvás során regenerálódik, így kerüli el a rendszerhibákat. Ha nem alszol eleget, sürgősen gondold végig miért lehet ez, és próbálj változtatni rajta.

6. Egyedüllét hiánya

Előfordulnak olyan napok, hogy egy perc nyugtod sincs a munkád, a gyereked, a partnered vagy a barátaid mellett. Pedig már néhány perc magány is nagyon sokat segíthet abban, hogy összeszedd a gondolataidat és csak magaddal foglalkozz. Órákon át egyedül ücsörögni se jó, de egész nap nem törődni a saját dolgaiddal még rosszabb.

7. Élőbeszéd hiánya

Függetlenül attól, hogy ma már egész nap kommunikálunk, valójában egyre kevesebbet beszélgetünk egymással. Közhely, de igaz: az sms, a Facebook vagy bármelyik közösségi média csak szórakozásra jó, kapcsolattartásra nem. A virtuális kommunikáció sokkal értéktelenebb, mint a szemtől szembeni. Követők gyűjtése helyett találkozz valakivel.

8. Krónikus mobilfüggőség

Emlékszel egyáltalán arra, mikor voltál utoljára olyan helyzetben, hogy semmilyen elektronikai eszköz nem volt a közeledben? Ha még a klotyóra se mész a telefonod nélkül, az rossz jel. A kütyükből jövő rengeteg inger túlstimulálja az agyunkat, amely így nem tud eleget pihenni. Egyszer egy héten, legalább fél napra tartózkodj a kütyüktől

+1 Multitasking

Mindannyian csináljunk – vagy legalább próbáljuk, több-kevesebb sikerrel. Evés közben TV, TV közben Facebook, beszélgetés közben pötyögés telefonon. Csak azt hisszük, hogy ezzel szuper hatékonyak vagyunk, a valóságban épp ellenkezőleg: felületesek vagyunk, nem figyelünk a környezetünkre, és stresszeljük az agyunkat. Arra figyeljünk, amit épp csinálunk.

(Time)

OLVASTAD MÁR?

szatén
 
 
 
 
KOMMENTEK BETÖLTÉSE
Nem érti a liberálisokat? Itt egy szótár hozzájuk

Nem érti a liberálisokat? Itt egy szótár hozzájuk

pszicho

Ha beszélgetésbe elegyedne egy libsivel, feltétlenül használja.

A libsik szerint ilyen az igazi köztévé

A libsik szerint ilyen az igazi köztévé

amerika, london, párizs

Egy csöppet túltolták a dolgot Olaszországban.

Üdv a baloldal legmélyebb bugyrából, Exarheiából!

Üdv a baloldal legmélyebb bugyrából, Exarheiából!

amerika, london, párizs

Egyre több helyen üti fel a fejét a reakciós baloldal. Mao Ce-tung, Che Guevara, Fidel Castro mentegetése már nem elég a marxisták, a trockisták és az Antifa-szimpatizánsok számára. Mostanra odáig jutottunk, hogy a szélsőbaloldal a "szent cél" érdekében legitimálja az erőszakot. Amerikában, Európában és idehaza is. Képriport a marxisták, az anarchisták és az Antifa poklából, az athéni Exarheiából.

Falhoz lett állítva az Európai Bizottság: miért rángatja dróton Soros György Brüsszelt?

Falhoz lett állítva az Európai Bizottság: miért rángatja dróton Soros György Brüsszelt?

kétharmad

Levélben fordult az Európai Bizottsághoz Deutsch Tamás, a Fidesz EP-képviselője. A politikus arra szeretne választ kapni Jean-Claude Junckeréktől: miért rángatja Soros György dróton a testületet?

Salvini reméli, hogy a franciák nemsokára megszabadulhatnak Macrontól

Matteo Salvini olasz belügyminiszter, miniszterelnök-helyettes a minap egy hosszabb videóüzenetet tett közzé a közösségi oldalán, amelyben a támogatásáról biztosította a francia népet és azt üzente nekik, hogy jobbat érdemelnek Emmanuel Macronnál.

Századvég: ellenőrizzék a nemzetek az Európai Bizottságot!

Századvég: ellenőrizzék a nemzetek az Európai Bizottságot!

amerika, london, párizs

Egy olyan intézmény létrehozására van szükség, amely transzparenciát teremtene az európai uniós intézmények működésében, és egyúttal a nemzetek ellenőrzése alá helyezné az Európai Bizottságot - javasolja a Századvég.

Az új svéd kulturális miniszter egy Ozoráról szabadult rasztahajú lány

Az új svéd kulturális miniszter egy Ozoráról szabadult rasztahajú lány

amerika, london, párizs

Az új svéd kormányban a zöldpárti Amanda Lind lett a kultúráért és "demokráciáért felelős" miniszter.

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
A 888.hu a kényelmesebb böngészés érdekében cookie-kat használ. Adatvédelmi tájékoztató ELFOGADOM
Vissza az oldal tetejére