Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo
889
 
 
 
 

A Soros által pénzelt és irányított 444-nek van pofája kézi vezérlésről hadoválni

Olvasói vélemény | szerző: Péter

2019. január 14. 20:50

A méltán csak Soros-blognak nevezett 444.hu – amelynek irányító testületébe a spekuláns Nemcova és Kot személyében megbízható külföldi ügynököket is delegált – leleplező írásában azt kívánta bizonyítani, hogy a közmédia riportere ifj. Lomnici Zoltán részére sugalmazta, hogy az MTVA biztonsági szolgálatának munkatársai Varju László és társai erőszakos fellépésével szemben védték az épületben dolgozók biztonságát és a köztelevízió üzemszerű működését.

Megjegyzem, hogy ami tény, azt nem kell sugalmazni. Az mindenki számára egyértelmű, hogy néhány képviselő szánalmas közmédiabeli vergődése ön- és közveszélyes volt.

Azt, hogy a biztonsági őrök feladatkörükben eljárva védték az MTVA székházában dolgozók biztonságát és a rendeltetésszerű működést, a felvételt megelőzően több nyilatkozatában az érintett elemző, de mások is következetesen hangoztatták. Meggyőződésem persze, hogy ezt az álláspontot sokan osztják.

A szakmában kicsit is járatosak tudják, hogy az élő adást a felvételtől az különbözteti meg, hogy a nyilatkozó álláspontját akár többször is kifejtheti, hiszen a híradóba azokat a mondatokat vágják be, amelyek az adott álláspontot a leginkább tükrözik. A vágatlan felvétel tehát csupán annyit bizonyít, hogy ugyanaz a gondolat többször elhangzik, és az nem tilos. Ugyanígy a felek közötti egyeztetést sem tiltja semmi, tehát Uj Péter se aggódjon emiatt.

Mellesleg szeretném emlékeztetni a tisztelt szerkesztőket, újságírókat és az őket markukban tartó pénzembereket, hogy áldásos tevékenységük nélkül nem kerülhetett volna sor 2010-ben arra a fordulatra, amely reméljük végleg nemet mondott az általuk képviselt szellemi irányzatra és érdekcsoportokra.

Végül pedig újra bebizonyosodott, hogy milyen jól működik Soros médiahálózata, így a szilárdság frontját alkotó sajtóorgánumok gyakorlatává vált, hogy egymás információit minden ellenőrzés nélküli közlik. Ez történt most a Lomnici személyét érintő 444-es „leleplező" cikk esetében is, amiről utóbb kiderült, hogy ordas hazugság. Sorosék ismét hozták a formájukat.

Ezt a cikket egy olvasónk írta. Amennyiben Te is kedvet kaptál, várjuk írásodat a velemeny@888.hu címre. A további részletekről itt olvashatsz.

OLVASTAD MÁR?

889
 
 
 
 
KOMMENTEK BETÖLTÉSE
Dzsihadistákkal szűrte össze a levet, most már inkább visszatérne Nagy-Britanniába

Dzsihadistákkal szűrte össze a levet, most már inkább visszatérne Nagy-Britanniába

amerika, london, párizs

A 24 éves Sufyan Mustafa 2013-ban döntött úgy, hogy Szíriába megy harcolni. Ennek meg is lett a következménye, ugyanis megfosztották a brit állampolgárságától. Ő azonban most már szívesen visszatérne a szigetországba.

Az osztrák börtönökben kisebbségben vannak az osztrák állampolgárok

Ausztriában a fogvatartottak 45,3 százaléka osztrák állampolgár, a külföldiek zöme EU-n kívüli országokból származik.

Este 7:59

Este 7:59

7:59

A nap legfontosabb hírei.

Gulyás Gergely kihúzta a gyufát az ukránoknál

Gulyás Gergely kihúzta a gyufát az ukránoknál

kétharmad

Az ukrán külügyminisztérium megengedhetetlennek minősítette pénteken Gulyás Gergelynek, a Miniszterelnökséget vezető miniszternek azt a kijelentését, amellyel félfasisztának nevezte az ukrán oktatási törvényt.

Azt írta a szomáliai migránsokra, hogy lusták, ezért pénzbírságot kellett fizetnie

Egy 70 éves embernek kellett a bíróság elé állnia, mert azt írta a Facebookon, hogy "a szomáliaiak lusták és nem akarnak dolgozni."

Holland újságíró: Sorosnak velünk is terve van

Holland újságíró: Sorosnak velünk is terve van

amerika, london, párizs

A magyar származású amerikai milliárdos személye Hollandiában is egyre nagyobb vitákat generál. Az ország egyik legismertebb jobboldali újságírója egy videóban beszélt Soros hollandiai tevékenységéről.

Gyurcsány családi vállalkozást csinált a DK-ból

Gyurcsány Ferenc - az észak-koreai diktátorok "családcentrikusan demokratikus" kinevezési gyakorlatát a magyar baloldalon is meghonosítva - a DK-s EP-lista első helyére a saját feleségét, Dobrev Klárát jelölte meg. Még szerencse, hogy a pártot Demokratikus Koalíciónak hívják.

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
A 888.hu a kényelmesebb böngészés érdekében cookie-kat használ. Adatvédelmi tájékoztató ELFOGADOM
Vissza az oldal tetejére