Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

A H&M után most egy olasz kozmetikai céget vádolnak rasszizmussal

Tóth Dalma

2018.01.21. 22:00

A Wycon Cosmetics egy fekete körömlakkal csapta ki a biztosítékot a libsiknél.

A olasz cég azzal a szöveggel reklámozta a fekete körömlakkját, hogy ""Thick as a Nigga". A kifejezés a feketék között dicséretet jelenthet bizonyos helyzetekben.

A Wycon Cosmetics közölte, hogy a szöveg a DBangz nevű együttes egyik dalának a címe. Nemcsak a fekete körömlakkot, hanem a többi színűt is különböző zeneszámokról nevezték el. Ezért vannak olyan körömlakkjaik, amik a Candy Shop, Bootilicious, Drop it like it’s hot vagy épp a Lollipop nevet viselik – írja a The Sun.

A "rasszista körömlakkra" Loretta Grace olasz vlogger hívta fel a figyelmet, de nem kellett sok idő, hogy az internet népe felkapja.

A Wycon az árnyalatok különböző neveit végül eltávolította a honlapjáról és számokkal helyettesítette őket.

Múlt héten a H&M ruhákat gyártó cég azzal keltett nagy felháborodást, hogy egy fekete kisfiúval reklámozott egy pulóvert, amin "a dzsungel legmenőbb majma" felirat volt. A cég végül elnézést kért, és levette a képet.

A kisfiú édesanyja is megszólalt az ügyben, aki szerint felesleges volt ekkora feneket keríteni az ügynek, hiszen semmi nem történt. Sőt azok nevezték majomnak és támadták az édesanyát, akik elsőként keltek a kisfiú védelmére. A fanatikus libsik odáig jutottak, hogy szétverték a H&M johannesburgi boltjait.

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére