Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

A földön veszteglő repülőket is kórházakká alakítanák Nagy-Britanniában

888.hu

2020.04.06. 20:50

A leállított repülőgépek intenzív osztályokká alakítását tervezik Nagy-Britanniában, a légitársaságok, a repülőterek és a döntéshozók már támogatásukat adták a tervhez – közölte hétfőn a kezdeményező Caircraft csoport.

A csoport úgy véli, az A380s vagy az A340s és a hasonló nagy repülőgépek, amelyeket az új koronavírus miatti utazási korlátozások a földre kényszerítettek,

hét-tíz nap alatt kiüríthetők és felszerelhetők intenzív ápolásra alkalmas ágyakkal és műszerekkel.

Minden repülőgépbe 100-150 ágy férne a légi jármű méretétől függően. A terv most a kormány anyagi támogatására és koordinációjára vár.

Chris Tarry közgazdász, Nick Dyne üzletember, Jonathan Sackier, az Oxfordi Egyetem sebészprofesszora és társaik alkotják az ötletet kidolgozó csoportot. A kanadai, a német és a malajziai kormánnyal is tárgyalnak a kezdeményezésről – mondta el a Reutersnek Dyne.

Az Egyesült Királyság széles törzsű – kétfolyosós – gépekkel rendelkező légitársaságai támogatják az elképzelést. A cégeket nem nevezték meg, de úgy tudni, köztük van a British Airways és a Virgin Atlantic, valamint egy sor repülőtér és a CAA brit légi irányító is.

A szigetországban a következő hetekben várják a járvány tetőzését, ezért tábori kórházakat építenek Londonban, Birminghamben, Manchesterben és Cardiffban,

hogy az országos egészségügyi szolgálatot (NHS) kisegítsék.

A Caircraft egy hete dolgozik a terveken, amelyek szerint

a repülők először oda szállnának, ahol igény lenne rájuk, csak ezután szerelnék fel őket.

Ahogy a kezelést megkezdik, már nem szállnának föl.

A repülőgépek nemcsak azért alkalmasak az intenzív ellátásra, mert mobilizálhatók és sok van belőlük, hanem azért is, mert levegőjüket szűrik, egyirányú légcsererendszerük a műtőkéhez hasonló.

Dyne

nem tért ki arra, hogy mennyibe kerülne egy-egy repülőgép átalakítása.

 

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére