Hollywood egy életre magához láncolná a gyerekeket
2022.08.03. 16:30
A nagy stúdiók eddig nem látott módon, agresszívan célozzák meg a két és öt év közötti gyerekeket, abban a reményben, hogy élethosszig tartó tartalomfogyasztókká váljanak – derül ki a The Wrap című lap jelentéséből.
A hosszú távú tervben részt vesz a The Walt Disney Co. és a Warner Bros. Discovery, amely utóbbi nemrégiben indította el a Cartoon Networkön az óvodáskorúakra összpontosító Cartoonito programblokkot.
A stúdiók egyik fő stratégiája a felnőtt szuperhősök, például Batman kisgyermekbarát változatainak bemutatása.
A Warner Bros. idén jelentette meg a The Batman című háromórás, tizenéveseknek és felnőtteknek szánt részét a köpenyes keresztes lovag franchise-nak. Néhány hónappal később a stúdió elindította a Cartoonitón a Batwheels című animációs műsort, amelyet látszólag a Pixar Verdák című filmje ihletett, és amelyben antropomorfizált járművek népesítik be Gotham Cityt.
Így a gyerekek már egész kiskoruktól a TV-nézésen keresztül ezekre a mese univerzumokra szoknak rá.