Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Hazudtak a CNN Pulitzer-díjas újságírói, menniük kell

Pörge Béla

2017.06.27. 10:28

Távoznia kellett a CNN amerikai hírtelevíziótól három újságírónak, mert hamis orosz vonatkozású történetet közöltek.
WASHINGTON, 10:28

Távoznia kellett a CNN amerikai hírtelevíziótól három újságírónak, mert hamis orosz vonatkozású történetet közöltek.

A három munkatárs azt követően távozott, hogy a múlt héten "oknyomozó riportot" közölt Donald Trump amerikai elnök egyik munkatársa, Anthony Scaramucci pénzügyi szakember és egy orosz bankár közötti állítólagos egyeztetésről — írja az MTI.

A három újságíró: a Pulitzer-díjra javasolt Thomas Frank riporter, a Pulitzer-díjas Eric Lichtblau felelős szerkesztő, aki nemrégiben érkezett a CNN-hez a The New York Times című napilaptól és Lex Harris, az oknyomozó riportokért felelős szerkesztő.

A sztori – meg nem nevezett forrásokra hivatkozva – arról szólt, hogy a szenátus hírszerzési bizottsága vizsgálatot folytat egy tízmilliárd dolláros orosz befektetési alap vezérigazgatója, Kirill Dmitrijev és Anthony Scaramucci közötti megbeszélés ügyében. A találkozóra a CNN szerint a Trump beiktatási ünnepsége előtti napokban került volna sor.

A CNN azt állította: demokrata párti szenátorok tudni szeretnék, hogy a megbeszélésen valóban szó volt-e az Oroszország ellen hozott szankciók feloldásáról, amely az orosz befektetési alapot is érintette volna.

A híranyag botrányt okozott, és a CNN szóvivője bejelentette: a riportot visszavonták, a televízió honlapján már nem szerepel, és írásban kértek bocsánatot Anthony Scaramuccitól, aki a bocsánatkérést elfogadta.

Scaramucci még pénteken perrel fenyegette meg a hírtelevíziót, amelynek vezetése ezt követően vonta vissza és törölte honlapjáról a hamis riportot. Az újságírók ezután mondtak le, de az esetet a CNN csak hétfőn este hozta nyilvánosságra. A tévé szóvivője részleteket nem közölt, és elhárított minden érdeklődést. Így nem derült fény arra, hogyan kerülhetett adásba a riport, és miért nem ellenőrizték az újságírók állításait.

OLVASTAD MÁR?

KOMMENTEK BETÖLTÉSE
Gyurcsány markába kerülhet a baloldal

Gyurcsány markába kerülhet a baloldal

Az EP-választáson elért eredményének köszönhetően a Gyurcsány vezette DK minden korábbinál közelebb került ahhoz, hogy stabilan a baloldal vezető erejévé váljon – áll a Századvég Alapítvány közleményében.

Így lézengtek a „tömegek” az előválasztáson

Így lézengtek a „tömegek” az előválasztáson

Képeken mutatjuk be az ellenzék előválasztását, amelyet mi inkább a nevén nevezünk. Lássuk az ellenzék újabb cicaharcát!

Pokolgéppel akarták likvidálni Heinz-Christian Strachét és családját

Pokolgéppel akarták likvidálni Heinz-Christian Strachét és családját

Az osztrák sajtó szerint pokolgépes merényletet terveztek még hivatali ideje alatt Heinz-Christian Strache korábbi alkancellár és az Osztrák Szabadságpárt (FPÖ) volt elnöke, valamint családja ellen Ausztriában.

Egész Európa megszenvedi a jelenlegi hőhullámot

Egész Európa megszenvedi a jelenlegi hőhullámot

Az elmúlt napokban tapasztalt rekkenő hőséget nemcsak itthon nehéz elviselni, hanem egész Európában is.

Észak-afrikaiak erőszakoltak meg egy nőt Milánóban

Észak-afrikaiak erőszakoltak meg egy nőt Milánóban

Rendőrségi források szerint migránsok kifosztottak és csoportosan megerőszakoltak egy brit turistát Olaszország második legnagyobb városában, Milánóban.

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
A 888.hu a kényelmesebb böngészés érdekében cookie-kat használ. Adatvédelmi tájékoztató ELFOGADOM
Vissza az oldal tetejére